Polardego Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som kan anbefale et DX10 skjermkort til 64-bit Vista? Skal brukes til gaming. Bør jeg satse på en høyere prisklasse for å få bra ytelse? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som kan anbefale et DX10 skjermkort til 64-bit Vista? Skal brukes til gaming. Bør jeg satse på en høyere prisklasse for å få bra ytelse? Kommer veldig an på hvilke oppløsninger du bruker å spille i, og hvilke spill du har planer om å spille. På lave oppløsninger så biter hvilket som helst 8800 GTS kort fra seg ganske godt. Men spiller du i høye oppløsninger eller andre svært krevende scenarioer kan det lønne seg med et 640MB GTS kort eller en GTX utgave. Rundt 2000 kroner får du et 320MB 8800 GTS kort forresten. Som i og for seg er et knallgodt kort. Men det spørs på kravene og bruken selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dbsnike Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tar jeg helt feil viss jeg tenker at 2900pro er nesten like bra men betraktelig billigere? Spør fordi jeg lurer på det selv og gadd ikke lage en egen tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå