Turbo sindre Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei bygde i går kveld en ny pc med et asus p5k premium hovedkortet. etter en fersk win xp instalasjon la jeg in driverne som fulgte med hovedkortet og prøvde og spille av en sang. her skjer det ingen ting. ( ja jeg har koblet til høytalere ) Noen som hvet om noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dobbeltsjekket at du har koblet til rett port? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja men kom opp no sånn ting fra asus sin side som spurte om hva jeg hadde koblet inn. og da bare avslutet jeg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Om det kom opp noe kan det hende du har koblet i mikrofon-inngangen(om det var spørsmål om det var line-in eller mikrofon?). Hvilken farge har porten du har koblet høyttalerne i? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 grønn men je svarte på det den veivisern spørte om og sa at det var front høytallere og nå har jeg lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå