namhvo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har et problem med PC-en. Installerte Vista på den. Trykket ved en feil på hvilemodus og ikke shut down ved en feiltakelse. La ikke merke til det før jeg kom hjem. Nå har jeg problemer med å skru på dataen igjen. Fungerer ikke med å trykke mpå mus/tastatur eller bruke power-knappen. Går ann å skru av PC-en igjen, men når jeg skru den på igjen, forsetter den å være i hvilemodus. Hvordan skal jeg få skrudd på dataen igjen? Endret 21. oktober 2007 av namhvo Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det høres veldig rart ut at maskinen går direkte i hvilemodus etter oppstart. Er du sikker på at den er i hvilemodus og at det ikke er f. eks skjermen som ikke virker? Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Skjermen fungerer som det skal, koblet opp mot bærbaren. Jeg får skrudd av PC-en, men den går direkte til hvilemodus "hibernate sleep" når jeg skrur den på. Har skrudd av power knappen bak, koblet fra hardiskene osv. men ingenting fungerer. Kan det være noe med skjermkortet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Prøv å holde power knappen nedtrykt i "OFF" mere enn 15 sekunder. Dette pleier å disable standby. Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Holdt off knappen i mer enn 15 sek og PC-en skrur seg av, men når jeg skrur den på igjen er skjermen forsatt blankt. Hvordan kan jeg sjekke om ikke skjermkortet har streiket? PC-en er ny og den har fungert smertefritt i en mnd. nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå