Snillingen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ofte når jeg jogger så skjer det et eller annet som fører til at jeg får en rar magefølelse sm ender med gulping eller noe som minner om kunstig raping. Er det noen som vet hva som skjer og om det er noe jeg kan gjøreor å unngå dette. Gulpingen skjer ofte bare en gang i løpet av joggeturene og den skjer rett etter at jeg har startet å jogge. Endret 21. oktober 2007 av Snillingen Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Pleier du å spise rett før du jogger? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Nei, jeg pleier derimot å drikke litt. Det burde vel være greit? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg får litt av det samme du snakker om, litt sure oppstøt, når jeg ikke har spist riktig før en hard trening. Men ved jogging har jeg ikke merket noe av det. Kommer jo så klart ann på hva du drikker, men så lenge det er vann, brude det jo ikke være noe problem. Men det er vel en indikasjon på at det er noe i magen som ikke bør være der? Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Prøv å legge inn en 10 minutters oppvarming med veldig lav intensitet, så skulle nok problemet forsvinne. Ta og først gå rolig noen minutter, så gå fort noen minutter, så jogge veldig lett noen minutter, før du til slutt begynner på selve joggeturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå