agalate Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er jaggu ikke lenge igjen til jul, og som mange andre har jeg skjønt at jo tidligere man planlegger de spesielle gavene, jo bedre blir det. Selv har jeg tanker om å konspirere sammen med foreldrene hennes for å spleise på et digitalt speilreflekskamera. En stor gave > flere små. Hva har du tenkt til å gi kjæresten/samboeren i år? (si gjerne om det er han eller hun) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Denne tråden er nok feilpostet. Jeg ville prøvd OT-baren istedet Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Oi i helvete, hva ønsker damen min seg da? Hun har jo bursdag..ehm..har jeg glemt det nå da? ...eeh...rundt jul. Uansett; jeg må vel få tak i to gaver. Faen ikke lett å vite hva hun ønsker seg når det er nesten to år siden du så hun (hvis man ser bort i fra en uke i sommer). Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Må nesten følge med på denne tråden, å se om jeg får noen tips. Like vanskelig å finne noe nytt hver gang. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg gir henne en time med min deilige kropp. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg gir henne en time med min deilige kropp. En gang i året? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, er det ikke sånn det skal være? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har ikke kommet så langt at jeg har tenkt på det enda, men siden man har flyttet inn i nytt hjem nylig er det nok mye å ta av. Forresten ville det være langt mer interessant om alle slang på alderen på den som skal motta gaven. Lenke til kommentar
yesyou Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har kjøpt en ipod og et par skullcandy hodetelefoner og et genser. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) WOW Ah, vet ikke hva jeg skal få i... hmm Endret 4. desember 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vurderte å prøve å skaffe en billig iPhone fra et eller annet nettsted, men jeg har nok rett og slett ikke råd. Kjæresten min er forøvrig jente og 19 år. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal gi henne en topp og 6 truser og sånn. Har en mye større gave som hun får senere en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I og med at det er en måneds mellomrom mellom jul og bursdag for begge av oss (hun 15 Nov, jeg 23 Jan) så har vi avtalt å ikke konse så mye om julegaven, men heller om bursdagsgavene til hverandre. Så vi har til og med avtalt hva vi skal kjøpe til hverandre. Jeg kjøper den nyeste Nemi-boka til henne og hu kjøper Rocky III (tegneserieboka) til meg. Pluss at jeg har tenkt på en ting til, men det skriver jeg ikke her, fordi hu er på forumet selv og er sikkert for nysgjerrig til at jeg kan ha spoiler på det Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 OBH bølgete krølltang, hun sa hun ville ha en sånn i sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå