Gå til innhold

Hva gir du kjæresten i julepresang?

agalate

Anbefalte innlegg

Det er jaggu ikke lenge igjen til jul, og som mange andre har jeg skjønt at jo tidligere man planlegger de spesielle gavene, jo bedre blir det.

Selv har jeg tanker om å konspirere sammen med foreldrene hennes for å spleise på et digitalt speilreflekskamera. En stor gave > flere små.

Hva har du tenkt til å gi kjæresten/samboeren i år? (si gjerne om det er han eller hun)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi i helvete, hva ønsker damen min seg da? Hun har jo bursdag..ehm..har jeg glemt det nå da? ...eeh...rundt jul. Uansett; jeg må vel få tak i to gaver.

Faen ikke lett å vite hva hun ønsker seg når det er nesten to år siden du så hun (hvis man ser bort i fra en uke i sommer).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-77do0b

I og med at det er en måneds mellomrom mellom jul og bursdag for begge av oss (hun 15 Nov, jeg 23 Jan) så har vi avtalt å ikke konse så mye om julegaven, men heller om bursdagsgavene til hverandre. Så vi har til og med avtalt hva vi skal kjøpe til hverandre. Jeg kjøper den nyeste Nemi-boka til henne og hu kjøper Rocky III (tegneserieboka) til meg. Pluss at jeg har tenkt på en ting til, men det skriver jeg ikke her, fordi hu er på forumet selv og er sikkert for nysgjerrig til at jeg kan ha spoiler på det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...