F.torres Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 funker denne kabelen her? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=3228 må si anlegget er billig på netshop. 2300 Ja, den funker. Ser du linker til en kablel på tre meter, utgaven på to meter har de på lager. ok. men hvor lang kabel trenger jeg? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kabelen skal gå til baksiden av subwooferen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Kabelen skal gå til baksiden av subwooferen. jeg har ikke noe plan om og ha subben noe mer en 30 cm fra boxen. å da går det greit med 1 meter? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kjøp to meter så er du "sikker" Ofte lurt å plassere sub i hjørnet av rommet for best bassgjengivelse. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Kjøp to meter så er du "sikker" Ofte lurt å plassere sub i hjørnet av rommet for best bassgjengivelse. ok, da kjøper jeg 2 meter da. gleder meg til og få annlegget:D Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da var mitt anlegg rigget opp og så vidt prøvd. Bestilte fra netshop, 2295 + Optisk kabel + frakt = landet på ca. 2700,- Har ikke fått testet det med boxen over optisk enda, for den er som "kjent" på ferie til Tyskland. Noen som vet hva man bør gjøre for å spille det inn perfekt? Er det bare å spille normalt, og variere volumet noen ganger, kjøre bass test? osv.? noen som har peiling? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Da var mitt anlegg rigget opp og så vidt prøvd.Bestilte fra netshop, 2295 + Optisk kabel + frakt = landet på ca. 2700,- Har ikke fått testet det med boxen over optisk enda, for den er som "kjent" på ferie til Tyskland. Noen som vet hva man bør gjøre for å spille det inn perfekt? Er det bare å spille normalt, og variere volumet noen ganger, kjøre bass test? osv.? noen som har peiling? du har bestilt er det fet lyd? synd du ikke har fått testa på boxen enda Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet hva man bør gjøre for å spille det inn perfekt?Er det bare å spille normalt, og variere volumet noen ganger, kjøre bass test? osv.? noen som har peiling? Ikke spill så høyt du klarer med en gang, det er særlig elementet i subben som trenger innspilling. Ellers er det bare å gjøre hva du vil, men ekspertene strides i dette temaet så finnes ikke noe "korrekt" svar egentlig Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet hva man bør gjøre for å spille det inn perfekt?Er det bare å spille normalt, og variere volumet noen ganger, kjøre bass test? osv.? noen som har peiling? Regner med du alt har konfigurert lydstyrken på de ulike høytalerene? Hvis ikke, gjør dette. Jeg kjørte i allefall en basstest på repeat i 3 timer. Funket godt, er god futt i mitt =) Lenke til kommentar
Instict Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 koble det til en radio som lager støy, og la den stå slik noen timer:) Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 har z- 5500, hat denne en stund og den fungere super! kabelen går fra Xboxen og inn i "styrings panelet" de første modellene pleide å stryke med( enten at sikringen gikk hele tiden, eller at styrings panelet gikk i stykker) men det har dem fikset nå. vær litt forsiktig med å skru den raskt av/på så slipper du å bytte sikringen. kort og godt: Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå