Gå til innhold

Helter i rødt (Bergen i går kveld)

Anbefalte innlegg

Helter i rødt :p

Trodde dette hadde noe med kommunsime å gjøre da jeg så emnet :p

Er det noe jeg tar avstand fra så er det kommunisme. De som ønsket Sovjetunionen velkommen, og planlagte vepnet revulusjon har virkelig ikke begrep for hvilken forederi de bedrev. Det er likhetstrekk med NS før norge ble invadert (II.VK). Les den siste MAO boken, der ser vi at den grussome revulusjonen av MAO også hadde sine røde sponsorer ffra Sovetunionen. Heldigvis var det bare utviklingsstater som bukket under (heldigvis for Norge) da. Det har ingenting med kommunisme og gjøre, tvert imot er det gamle kommunistkina og russland som er med å demme opp presset mot juntaen. Aksjonen for de røde munkene, er en aksjon for demokrati og frihet, intet annet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet det, men emnetittelen fikk meg på andre tanker :p

Jeg støtter aksjonen men har dessverre ikke noe mye rødt i klesskapet mitt

så jeg går med en rød bandana på armen min (utenpå jakka) :)

Aksjonen er over for lenge siden. Liten, om nesten ingen oppslutning. Det ga meg rare følelser å gå i bergen lørdag fordi det da var brannkamp, flere titusener gikk i gatene med røde brannskjerf, og mennesker gråt da brann tapte. Litt ekkelt da ingen tok seg bryet helgen før med å gi en ørliten støtte til burma. Var bare tanken som ødela litt min festfølelse. Synd for jeg er branntilhenger og bergenser. Mange mennesker bryr seg innerst inne fint lite, det er fryktelig synd, historien repeterer seg, og intet er nytt under solen. Noen dør og lider, andre gir pokker

Lenke til kommentar
Mange mennesker bryr seg innerst inne fint lite, det er fryktelig synd, historien repeterer seg, og intet er nytt under solen. Noen dør og lider, andre gir pokker

Trist, men sånn er det. Personlig greier jeg ikke å engasjere meg for noe som ikke angår meg. F.eks OD-dagen; jeg greier virkelig ikke å bry meg og legge ned en innsats, så lenge mesteparten av problemene skjer på motsatt side av kloden.

Det er ikke noe jeg skryter av, det er vel nesten litt trist.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fingeren oppi rompa ...! ...? Ja, den passet faktisk fortreffelig bra! ...?

Hva i alle dager kan gå galt nå?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...