romancandle Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Helter i rødt Trodde dette hadde noe med kommunsime å gjøre da jeg så emnet Er det noe jeg tar avstand fra så er det kommunisme. De som ønsket Sovjetunionen velkommen, og planlagte vepnet revulusjon har virkelig ikke begrep for hvilken forederi de bedrev. Det er likhetstrekk med NS før norge ble invadert (II.VK). Les den siste MAO boken, der ser vi at den grussome revulusjonen av MAO også hadde sine røde sponsorer ffra Sovetunionen. Heldigvis var det bare utviklingsstater som bukket under (heldigvis for Norge) da. Det har ingenting med kommunisme og gjøre, tvert imot er det gamle kommunistkina og russland som er med å demme opp presset mot juntaen. Aksjonen for de røde munkene, er en aksjon for demokrati og frihet, intet annet Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg vet det, men emnetittelen fikk meg på andre tanker Jeg støtter aksjonen men har dessverre ikke noe mye rødt i klesskapet mitt så jeg går med en rød bandana på armen min (utenpå jakka) Lenke til kommentar
romancandle Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg vet det, men emnetittelen fikk meg på andre tanker Jeg støtter aksjonen men har dessverre ikke noe mye rødt i klesskapet mitt så jeg går med en rød bandana på armen min (utenpå jakka) Aksjonen er over for lenge siden. Liten, om nesten ingen oppslutning. Det ga meg rare følelser å gå i bergen lørdag fordi det da var brannkamp, flere titusener gikk i gatene med røde brannskjerf, og mennesker gråt da brann tapte. Litt ekkelt da ingen tok seg bryet helgen før med å gi en ørliten støtte til burma. Var bare tanken som ødela litt min festfølelse. Synd for jeg er branntilhenger og bergenser. Mange mennesker bryr seg innerst inne fint lite, det er fryktelig synd, historien repeterer seg, og intet er nytt under solen. Noen dør og lider, andre gir pokker Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tragisk av meg å ikke fått med meg det :/ Uansett frihet er noe man må kjempe for, selv om vi nordmenn kan sitte på rævva og chillern er det andre som ikke kan det, noe som er fryktlig synd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sånn er verden Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Mange mennesker bryr seg innerst inne fint lite, det er fryktelig synd, historien repeterer seg, og intet er nytt under solen. Noen dør og lider, andre gir pokker Trist, men sånn er det. Personlig greier jeg ikke å engasjere meg for noe som ikke angår meg. F.eks OD-dagen; jeg greier virkelig ikke å bry meg og legge ned en innsats, så lenge mesteparten av problemene skjer på motsatt side av kloden. Det er ikke noe jeg skryter av, det er vel nesten litt trist. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Fingeren oppi rompa ...! ...? Ja, den passet faktisk fortreffelig bra! ...? Hva i alle dager kan gå galt nå? Endret 23. oktober 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
romancandle Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Sånn er verden Man skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv Det er dessverre ikke slik at den velstanden vi nyter nå ikke er gitt, selv i vår levetid. Det skjer ting i øst. Endret 26. oktober 2007 av romancandle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå