cybervision_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 I går fikk jeg plutselig opp en boks med no mas om "synlig markør" mens jeg surfet nettet i FF. Jeg klikket "Ja" - noe jeg i etterkant angrer bittert på. Det kommer nemlig en blinkende markør på sidene som jeg kan styre rundt i teksten akkurat som om det var ei word-fil. Vil ha det bort igjen! Korleis? Har rotet rundt i mange alternativer uten hell. Lenke til kommentar
helto Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 kanskje det bare er å velge en annen peker i kontrollpanel --> mus --> pekere ? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Pekeren er vanlig, men i tillegg til pekeren så er det en blinkende markør i form av en strek som blinker på siden, og jeg kan ikke bruke pg up og down + home + end når den er påslått. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Om eg hugser rett, trykk F7, so forsvinn den. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Tusen takk! Det var en befrielse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå