DuraN Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 hei jeg har en Alpha 6030 kjøleribbe med delta black label, Chieftec Dragon tower med 4 80mm coolermaster(2 fram 2 bak), Abit KT7A 340W PSU. jeg lurer på hvor høyt jeg kan multiplier-overklokke en t-bird 1,4 ghz med 266mb FSB med dette uststyret? plz svar ærlig Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 1600MHz bør vel være realistisk, litt avhengig av hva slags stepping cpu'en har. Et minst like godt spørsmål er "Hvor høy fsb kan jeg kjøre?" Det har nesten mer å si for ytelsen enn bare prosessorhastigheten. _________________ Fikk du noe i dag? [ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2001-09-25 18:56 ] Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 26. september 2001 Forfatter Del Skrevet 26. september 2001 hei takk for svaret, det var som jeg trodde jeg vet ikke steppingen enda, kjøpte den hos PSData hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Kjører du 1600mhz uten problemer i det hele tatt?? Hvordan får du det til?? Uff.. får følelsen av at det bare er jeg som får bluescreen og manglende dll filer når jeg overklokker littegrann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå