NoXify Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har tenkt å kjøpe et par felger som har sittet på en Golf II. Den har samme boltdiameter som min Corolla, se vedlagt fil. Det jeg derimot stusser på, er at Corolla benytter mutter mens Golf benytter bolt. Er det noe forskjell ved montering av felgene? Kommer til å prøve den på før jeg kjøper, men vil være noenlunde sikker på at det passer før jeg tar meg bryet å se på dem Boltsirkel.bmp Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Mutter vs. bolt har ingenting å si. Men du må være obs på senterhull og innpress. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Som du ser av tabellen jeg har lagt ved er impress 45 på Corolla og 38 på Golf, så om felgene er et sted mellom der burde det vel gå greit. Og Senterhull skal være 54,1 og 57,1, hvordan passer det der? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sentreringsringer kan skaffes i aller farger og varianter, skal ikke være noe problem å få tak i noen som passer til de der (såfremt navet på bilen er lite nok til å passe inn i felgen i det hele tatt). Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Okey, det høres bra ut Felgene skal vel passe greit de, jeg får prøve dem på om jeg bestemmer meg for å ta de, så finner jeg vel fort ut av om det subber eller ei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå