LuringenOo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Har hatt et par episoder i det siste hvor følgende har skjedd: Jeg har stått opp, gått inn på badet. Plutselig blir det helt hvitt for synet mitt, og jeg klarer ikke stå oppreist. Tar en stund før jeg kommer til hektene igjen, og da er jeg kvalm og svett. Vanligvis tar det en time eller to før jeg er helt tilbake til vanlig form. Dette har skjedd 2-3 ganger, og jeg er litt redd for at jeg kan falle å slå hue eller noe annet + at det er sinnsykt skummelt. Verste var når jeg sto å pissa. Mens jeg gjorde mitt fornødene kjente jeg det komme å jeg datt helt flat på badegulvet, veldig hardt (med utstyret hengende ute -.-). En skapdør sto åpen som jeg sansynligvis bare var noen centimeter fra å treffe. Jeg gikk rett inn i dusjen og tok meg en kald dusj, men det ble bare verre, og jeg måtte lene meg til badeveggen og inn på rommet mitt før jeg slåknet på senga. Altså: Hvitt for øynene. Kraftig svimmelhet. Kvalme og kaldsvette etterpå. Noen som vet hva det kommer av, og hvordan jeg kan forebygge det? Jeg har et greit kosthold og trener ganske hardt og mye. Har tenkt på at det kan være søvnmangel, siden det ofte blir noen sene kvelder, men pleier å ta igjen disse timene på dagtid, på sofaen Anyone? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Høres alvorlig ut. Tror nok du burde ringe en lege fremfor å spørre her på forumet. God bedring! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Høres alvorlig ut. Tror nok du burde ringe en lege fremfor å spørre her på forumet. God bedring! Er enig! Var det ikke en som hadde en slik tråd, nå nettop? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du får ikke vondt rundt brystet når dette skjer da? Hadde noe lignende før. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 For lite blod (og dermed surstoff) til hjernen. Når du blir svimmel; sett deg ned, ligg flatt e.l. En legesjekk er ikke av veien. Da kan du finne årsaken. Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Du får ikke vondt rundt brystet når dette skjer da? Hadde noe lignende før. Nei, gjør ikke det. Takk for alle svar. Avventer saken litt, hvis det gjentar seg mer stikker jeg og sjekker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå