Hypercreative Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Har sett Die Hard 4.0 et par ganger nå (beste filmen jeg har sett, faktisk), men greier bare ikke å finne ut hvordan operativsystem de bruker. Alle er like, i alle fall slik jeg har oppfattet det. Noen som veit hva det er de bruker? Hadde vært så stilig å ha samme OS/theme/ellerhvadetnåenner som de har (om det i hele tatt er noe som fins, eller kanskje de bare laget noe dedikert til filmen?), ettersom det er favorittfilmen min. Tipper det er noen her som lurer på det samme også. Hypercreative Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Som så mange andre filmer / serier så er det nok noe spesial lagd for filmen. (CG) Lenke til kommentar
Hypercreative Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah, too bad. Tenkte meg vel egentlig det. Noen som veit om noen andre "hacking" filmer, eller i alle fall filmer som inneholder datamaskiner/gadgets i like stor grad som Die Hard 4.0? Hypercreative Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Rart at de ikke benyttet seg av sjansen til å tjene inn noen ekstra kroner på produktplassering. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er vel ikke så bra Pr at operativsystemet deres blir "hacka" på 20 sec med to-tre taste trykk Lenke til kommentar
Hypercreative Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Atald: Du sier noe. GtReBra: Vel, kanskje ikke? Var vel meningen at hackerne skulle være "proffisjonelle". Ikke noe mannen i gata kan greie liksom. Hypercreative Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah, too bad. Tenkte meg vel egentlig det. Noen som veit om noen andre "hacking" filmer, eller i alle fall filmer som inneholder datamaskiner/gadgets i like stor grad som Die Hard 4.0? Hypercreative har jo gode gamle Hackers da... med angelina jolie også hva med noe fra virkeligheten som eks: Takedown (Ofte feilidentifisert som Hackers2.. men det er ikke det!) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 også hva med noe fra virkeligheten som eks: Takedown (Ofte feilidentifisert som Hackers2.. men det er ikke det!) OT: Amerikansk tittel: Hackers 2: Takedown - Kilde: imdb Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 også hva med noe fra virkeligheten som eks: Takedown (Ofte feilidentifisert som Hackers2.. men det er ikke det!) OT: Amerikansk tittel: Hackers 2: Takedown - Kilde: imdb Aldri vert offisiel tittel.. les på nytt.. Hackers 2: Takedown (USA) (informal title) "informal" .. altså uoffisiel er ikke laget av samme firma som har rettighetene til hackers engang.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah, too bad. Tenkte meg vel egentlig det. Noen som veit om noen andre "hacking" filmer, eller i alle fall filmer som inneholder datamaskiner/gadgets i like stor grad som Die Hard 4.0? Hypercreative Swordfish Tråden "Hacke filmer, noe annet enn hackers?". Kanskje du finner noe der? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 En del av PC'ene er i hvertfall fra Alienware, da tenker jeg på laptopene til de super-hackerene i lastebilen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det eneste jeg la merke til også var Alienware pc-ene Men synes sånn hacking som man ser i filmen blir for urealistisk.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Blir det _for_ urealistisk? At det ikke stemmer med virkeligheten er nå greit, men slik hacking er i Swordfish er mye mer spennende enn det jeg har vært vitne til i virkeligheten. Slike ting kan godt være urealtistiske for min del. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ok, for urealistisk er litt å ta i.. Men urealistisk stemmer. Jeg lar jo ikke være å se på filmer av den grunn, men gjesper kanskje hvis det blir for mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hackers er filmen over alle filmer når det kommer til datakriminalitet. Fantastisk film. 20 år gammel Angelina Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hackers er filmen over alle filmer når det kommer til datakriminalitet. Fantastisk film. 20 år gammel Angelina I second that! Selvfølgelig er hackingen urealistisk, det er jo film. Ville du sett på at de bruker evigheter på å hacke noe? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Selvfølgelig er hackingen urealistisk, det er jo film. Ville du sett på at de bruker evigheter på å hacke noe?En 10-15 timers lang film der mesteparten går til å bruteforce passord hadde vært kos Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du kan fint få linux til å likne på det du ser i Die Hard 4... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Du kan fint få linux til å likne på det du ser i Die Hard 4... Ja, hvis du setter deg til å skinne hele greia selv. Tviler på at et slik tema eksisterer. Men hvis det gjør det: Endret 23. oktober 2007 av IQ Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Om du vil ha et OS som likne på det som er i Die Hard 4.0, så er nok sikkert Linux det beste alternativet, ja. Det er mye enklere å endre utseendet i Linux, og du har mange flere muligheter Du kan jo ta en titt på disse trådene: Guide - Hvordan lage en annerledes desktop (Linux) Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå