Nitrius Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) I poster og når man søker på medlem, når man trykker på navnet til en forumbruker, så popper det opp en liten boks, hvor man kan gå til profilen, se på medlemet innlegg osv... denne boksen handler som regel et godt stykke unna navnet man trykker på. Vil dette bli fikset? Bruker Firefox 2.0.0.8 Edit: Bilde er opplastet. Endret 21. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette har blitt nevnt utallige ganger i flere andre tråder, så de som styrer forumet kan umulig ikke ha lagt merke til det enda. Jeg håper virkelig det blir fikset, for det gjelder alle bokser som kommer opp ved hjelp av Javascript, ihvertfall gjør det det her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Denne boksen? Funker fint i 2.0.0.7 hvertfall Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) @=Øyvind=: Du bruker vel ikke noe form for plugin som ordner på det? hadde nemlig samme problem med 2.0.0.7. Så om du har et triks for å få det til å funke vil jeg gjerne høre. Edit: Og forumet ble jævlig tregt her akkurat nå.. Endret 21. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja, når er forumet ganske tregt, buggete også akkurat nå :S Men ser du bruker disksjon-skinnet. Prøv å bytt til et annet, f.eks Akam sitt som er dynamisk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Takk for tipset, men ingen av de skinnene faller i smak her, eller hardware skinnet faller i smak, men det er "sidestilt" eller hva jeg skal kalle det, den er ikke midtstilt i browsern slik diskusjon.no skinnet er, så det jeg venter på er hardware.no skinnet i dynamisk form, har hørt det skal komme så jeg får vel bare vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Forskjellen på det og Akam er jo bare den gule streken til venstre. Men er popup-boksen slik i andre skins også? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja, og det gule er ikke noe pent i mine øyne. Ser ut som det bare er diskusjon.no skinnet som lider av dette.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg