Klekkus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har lastet ned en "blank" .gif opperatørlogo, jeg har en Sony Ericsson W610i, noen som kan fortelle meg hvordan jeg setter den som opperatørlogo? Hadde virkelig satt pris på en løsning, står "N NetCom over 1/5 av skjermen og under der tar Tele 2 opp enda 1/5 til. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Går det ikke ann og skru den av via innstillinger?? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er dessverre ikke mulig og få til på SE telefoner. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er dessverre ikke mulig og få til på SE telefoner. Det var mulig på en SE jeg hadde! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er dessverre ikke mulig og få til på SE telefoner. Det var mulig på en SE jeg hadde! Kan hende på eldre modeller, men ikke på de nye i alle fall. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette er dessverre ikke mulig og få til på SE telefoner. Det var mulig på en SE jeg hadde! Kan hende på eldre modeller, men ikke på de nye i alle fall. daså! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Får utforske litt og eventuelt ringe eller sende mail til sony ericsson Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Får utforske litt og eventuelt ringe eller sende mail til sony ericsson Hjelper lite med mail til de tror jeg! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Får utforske litt og eventuelt ringe eller sende mail til sony ericsson Hjelper lite med mail til de tror jeg! må vel bruke SE-Tools på det der. Hadde en K750 som jeg kjøpte kabel+SE-Tools. Der fjernet jeg operatørlogo, kameralyd og andre ting jeg ikke ville ha samt oppgraderte den til W800. Koster et par hundre. Tjente de selv inn med Unlocking:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå