Thewiz Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 *snip* Hva sa de to jentene til deg senere? Regner med begge har kommet til hektene igjen? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 lukter ugler i mosen på den hunde historien... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det hørtes da riktig nok ut som noe som var tatt fra nettby.. Jeg har sett en hund bli påkjørt i rundt 30/40km/t... Det er ikke noe godt å se en død hund, med mange brukkede bein ligge på veien når du er glad i dyr.. At en dame kom kjørende i rundt 50km/t med en hund på slep, og at den ligger til observasjon virker litt for fantastisk for meg... Menmen, det er ikke godt å vite Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du er en helt i mine øyne Lenke til kommentar
564215 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det hørtes da riktig nok ut som noe som var tatt fra nettby.. Jeg har sett en hund bli påkjørt i rundt 30/40km/t... Det er ikke noe godt å se en død hund, med mange brukkede bein ligge på veien når du er glad i dyr.. At en dame kom kjørende i rundt 50km/t med en hund på slep, og at den ligger til observasjon virker litt for fantastisk for meg... Menmen, det er ikke godt å vite Ja, enig der.. Hvis en bil kommer i en fart på 50 km/t, hvordan kunne bestefaren din på 90år løpe ut i veien og stoppe bilen? Jeg tror verken bestefaren din har hurtigheten eller baller nok til å løpe ut i veien hvis det kjører en bil forbi i 50km/t.. To good to be true, spør du meg.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du må vel ha en utrolig god følelse inni deg nå Ville vertfall jeg hatt ^^ Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Det siste du skriver om de to jentene - du gjorde så absolutt det rette. Fint at noen faktisk kan litt førstehjelp. Jeg selv måtte ty til førstehjelpkunnskapene mine for to uker siden i beruset tilstand, da to venner av meg drakk altfor mye (og den ene hadde blandet Voltaren med alkohol). Begge to endte opp på sykehus i Tønsberg etter at jeg og en kamerat hadde slept begge to halvveis til legevakta samt gitt førstehjelp til den ene - heldigvis kom en kamerat til av meg med bilen sin. Og forresten, sigaretter er utrolig gode "venner" å ha når man opplever noe sånt. Jeg var ikke meg selv i flere dager etterpå, for bare tanken på at vi kunne mistet den ene gjør meg gal. Edit: Redigerte en setning. Edit2: Hendelsen fant sted i Sandefjord. Endret 2. november 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Er like imponert over bestefaren din som over deg jeg! Hils han Endret 2. november 2007 av Krissern_ Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 oj, dæven. At disse to hendelsene skjedde på en og samme dag var jo ganske så utrolig. Du håndterte situasjonene veldig bra syntes jeg! Hvordan var det med kvinnen som ikke pustet? Kan du fortelle litt mer detaljert om hvordan du fikk henne til å puste igjen? Tenker at det er litt spessielt å blåse inn luft hvis det er noe som har satt seg i halsen... Kan du fortelle litt mer detaljert om det du gjorde, og hvorfor du gjorde det? Greit for oss andre å vite det takk mvh Anders Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ettersom du har fått 31 medaljer alt, blir det ingen fra meg.. Veggen begynner vel å bli passe full nå, antar jeg.. Men du kan være stolt av det du gjorde! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Forummedalje herved utdelt Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du reddet verden... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 lukter ugler i mosen på den hunde historien... Fordi...? Det hørtes da riktig nok ut som noe som var tatt fra nettby.. Mulig dette høres dumt ut, men jeg vet ikke hva nettby er (annet enn at det foregår på internett). Ja, enig der.. Hvis en bil kommer i en fart på 50 km/t, hvordan kunne bestefaren din på 90år løpe ut i veien og stoppe bilen? Jeg tror verken bestefaren din har hurtigheten eller baller nok til å løpe ut i veien hvis det kjører en bil forbi i 50km/t.. To good to be true, spør du meg.. Om bilen kjørte i nøyaktig 50km/t vet jeg selvfølgelig ikke, men det var 50-sone der og det så ikke ut til at den kjørte spesielt sakte. At bestefaren min ikke har hurtighet nok vet du vel ingenting om. Var forresten ikke sånn at han måtte løpe noe maraton for å komme seg ut i veien. Jeg sto som sagt i et tre og så derfor bilen lenge før den kom bort til oss. Hvordan var det med kvinnen som ikke pustet? Kan du fortelle litt mer detaljert om hvordan du fikk henne til å puste igjen? Tenker at det er litt spessielt å blåse inn luft hvis det er noe som har satt seg i halsen... Kan du fortelle litt mer detaljert om det du gjorde, og hvorfor du gjorde det? Greit for oss andre å vite det takk mvh Anders Skal ikke skryte på meg mye kunnskap innen dette. Visste ikke hva som var gale med hun, men jeg har gått på førstehjelpskurs og kunne derfor munn-til-munn, gjorde dette som jeg hadde lært, og etter en liten stund hostet hun opp litt spy og begynte å puste igjen. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 *medalje fra meg og** Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 *snip* Hva sa de to jentene til deg senere? Regner med begge har kommet til hektene igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå