SSSø Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Dagen begynte med at jeg hjalp morfar i hagen. Da jeg sto noen meter oppe i et tre fikk jeg plutselig øye på en bil med en hund på slep. Hunden lå på rygg, festet i tillhengerfestet på bilen, og pep. Fikk ropt hva som skjedde til morfar og han greide å løpe (ja, han løper bra til å være nærmere 90 år) ut i veien og stoppe bilen. Jeg hopper ned fra treet og løper etter. Da jeg kom bort klarte jeg ikke å holde meg, jeg rev kjerringen ut av bilen og gudene må vite hva jeg sa til hun, men det tok ikke lang tid før hun begynte å grine. Hun påsto det var et uhell, men hva faen? Jeg anmeldte saken og hun får ikke lenger ha hunden. Som nå ligger til overvåkning hos dyreklinikken. Er fremdeles kvalm etter hendelsen. Forferdelig å se en hjelpesløs hun bli dratt bortover asfalten på den måten...i 50 km/t! Om ikke det var nok for en dag så var jeg nå nettopp ute og skulle kjøre to venninner til byn (for å feire at Brann tapte). Da jeg finner de ligger de begge på bakken, hun ene spyr som faen og hun andre bare ligger der. Greit nok det, jeg har selv drukket for mye før. Hun som spydde klarte å få seg selv inn i bilen, men hun andre ble bare liggene. Jeg gikk for å sjekke hvordan det sto til med hun...det jeg oppdager da er at hun ikke puster. Som alle andre gode borgere har jeg også gått på førstehjelpskurs og med litt munn-til-munn (med en deilig smak av spy) klarer jeg å få hun til å hoste opp diverse slim og greier og hun begynner å puste igjen. Kjørte hun til legevaken der de fikk hun rett inn til pumping og det som verre er. Jævlig dag? Jess...syns jeg burde fått en medalje eller noe sånt. Endret 21. oktober 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Som alle andre gode borgere har jeg også gått på førstehjelpskurs og med litt munn-til-munn (med en deilig smak av spy) klarer jeg å få hun til å hoste opp diverse slim og greier og hun begynner å puste igjen. Det der er respekt. Du har all grunn til å være stolt av deg selv i dag. *gi medalje til Arbakadarba* Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 *Gir medalje* Helt syk dag! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Etterpå måtte jeg røyke en 10pakkning for å få nervene på plass igjen. Edit: Og takk for medaljene. Skal henge de opp på veggen. Endret 21. oktober 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 medalje x10 til deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tror jeg hadde røykt MINST en ti-pakning etter det der. *gi medalje til* Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 *Gi medalje* Ekstremt mann Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Respekt Arbakadarba! Veldig godt jobbet! Du fortjener absolutt en medalje. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Mod's burde skifte tittel på deg fra bruker til 'Forumets Helt' eller noe Kudos mann. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bra gjort... *Medalje* Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Dagen begynte med at jeg hjalp morfar i hagen. Da jeg sto noen meter oppe i et tre fikk jeg plutselig øye på en bil med en hund på slep. Hunden lå på rygg, festet i tillhengerfestet på bilen, og pep. Fikk ropt hva som skjedde til morfar og han greide å løpe (ja, han løper bra til å være nærmere 90 år) ut i veien og stoppe bilen. Jeg hopper ned fra treet og løper etter. Da jeg kom bort klarte jeg ikke å holde meg, jeg rev kjerringen ut av bilen og gudene må vite hva jeg sa til hun, men det tok ikke lang tid før hun begynte å grine. Hun påsto det var et uhell, men hva faen? Jeg anmeldte saken og hun får ikke lenger ha hunden. Som nå ligger til overvåkning hos dyreklinikken. Er fremdeles kvalm etter hendelsen. Forferdelig å se en hjelpesløs hun bli dratt bortover asfalten på den måten...i 50 km/t! Mulig jeg mangler et eller annet eller at jeg har sett for mye rart/spilt for mye rart, men hadde jeg sett en bikkje hengenes etter en bil, hadde jeg falt ned av treet i latter Men du skal ha respekt for alt det du gjorde den dagen *medalje* Endret 28. oktober 2007 av gilera Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 æres medalje fra kongen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 æres medalje fra kongen Mener du at Arbakadarba fortjener en slik medalje, eller fikk du bare lyst til å nevne den? Kanskje du har lyst på en "æres medalje" selv? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Latter? Hadde gjort det samme, ville mest sannsynelig skjelt ut kjærringa ganske kraftig. Er glad i hunder, siden jeg er oppvokst med en hund vi har hatt nesten hele livet. Respekt skal du ha Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 *Respekt og medalje fra meg* Lenke til kommentar
Deem Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Flott med ansvarlige borgere! Ingenting er som gode gjerninger ... Respekt ass... *Give a medal*... Var hunden bundet til tilhengerfestet? Syke dame ... Endret 29. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Det var kjempe bra gjort Jeg hadde gitt deg 10 medaljer EDIT: Funker ikke :wub: lenger Endret 29. oktober 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Flott med ansvarlige borgere! Ingenting er som gode gjerninger ... Respekt ass... *Give a medal*... Var hunden bundet til tilhengerfestet? Syke dame ... Jess, den var bundet til tillhengerfestet. Og til personen som ville ledd av synet: Det er sånne som deg som vokser opp til å bli seriemordere. Alt begynner med dyreplaging. Men altså; jeg har ingenting i mot seriemordere... Forresten så begynner rommet mitt å bli ganske fullt av medaljer nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Wow, fikk plutselig følese av det skjer veldig lite i levet mitt Ja, da fortjener du medalje! Hun dama du redda livet til er vell ganske takknemlig? Skal litt mot til, det du gjorde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå