Litraphy Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg vil anbefalle alle å ta en titt i vårt forum på www.swg-norway.com Vis dette virker gøy? Interessant? eller du bare er starwars fan, så ta en tur innom vår chat kanal #Swg-Nor @ Quakenet Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 dette er ca den 4-6 posten du lager om at vi skal joine det guildet det som kommer "til og bli noe stort" vil vi ha et SWG Guild, er jeg relativt siker på at vi vet hva søke funksjonen er. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 4-6 posten? Da tror jeg du burde se litt bedre etter. Og vær så snill og vær litt hyggeligere i tonen. Jeg har i hvertfall ingen respekt for deg nå lenger. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Oi oi:) leter ikke akkurat for respekt over et forum:) ja 4-5 posts, sorry skrev 6, muligens ikke det samme , men du har jo hvertfall recruit posts:) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Be nice, ellers kommer gamer-politiet og tar dere. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 *Bøyer seg i respekt til verdens beste Spill Andmelder:)* og går det bra med håret etter Sim City 4? (så du ikke skrev andmeldelsen, ble bekymret:) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Oi oi:)leter ikke akkurat for respekt over et forum:) ja 4-5 posts, sorry skrev 6, muligens ikke det samme , men du har jo hvertfall recruit posts:) Nei, det var ved feiltagelse flere i guilden som hadde postet. Og ser du forresten ikke forskjell på mitt nick og andres. Og til sist, det heter ikke "leter ikke akkurat for respekt over et forum" Det heter "leter ikke akkurat etter respekt på et forum" Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Oi oi:)leter ikke akkurat for respekt over et forum:) ja 4-5 posts, sorry skrev 6, muligens ikke det samme , men du har jo hvertfall recruit posts:) Nei, det var ved feiltagelse flere i guilden som hadde postet. Og ser du forresten ikke forskjell på mitt nick og andres. Og til sist, det heter ikke "leter ikke akkurat for respekt over et forum" Det heter "leter ikke akkurat etter respekt på et forum" jeg tror jeg ikke kunne gi mer faen i grammatik en jeg gjør Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Oi oi:)leter ikke akkurat for respekt over et forum:) ja 4-5 posts, sorry skrev 6, muligens ikke det samme , men du har jo hvertfall recruit posts:) Nei, det var ved feiltagelse flere i guilden som hadde postet. Og ser du forresten ikke forskjell på mitt nick og andres. Og til sist, det heter ikke "leter ikke akkurat for respekt over et forum" Det heter "leter ikke akkurat etter respekt på et forum" jeg tror jeg ikke kunne gi mer skitt i grammatik en jeg gjør Du tror ikke du kunne "gitt mer skitt i grammatik" en du gjør? LOL... Hvis du er nordmann - lær deg ordentlig NORSK! Jeg gremmes av å se så ræva norsk. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 omg, jeg gidder ikke lære bedre norsk fordi at jeg skal tilfredstille andre mennesker som jeg ikke engang kjenner, mitt miljø, snakker vi sånn, skriver sånn. samme som at trøndre snakker helt/skriver anerledes en oss. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 omg,jeg gidder ikke lære bedre norsk fordi at jeg skal tilfredstille andre mennesker som jeg ikke engang kjenner, mitt miljø, snakker vi sånn, skriver sånn. samme som at trøndre snakker helt/skriver anerledes en oss. Er forskjell på dialektforskjeller og direkte (grammatiske) skrivefeil - som du driver med! Ja, med tanke på det nicket du har så er jeg ikke overraska over dine falmende norsk-kunnskaper.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Helt enig med deg djorgen, hvor mange seriøse mennesker kaller seg Roxxor2002? Hvor gammel er du forresten? 14? Og la meg gjette, elsker du CS? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg er 16, HATER CS , og gir faen i skrivefeil, jeg liker ikke nicket mitt selv, men ta en titt på postene du litt før at du kommenterer meg og min alder, interesser Nick har ingen ting og gjøre med alder, og interesser, det er rett og slett for dumt. og foresten er og dømme folk på forhånd pre-pubertetisk og ta en titt igjenom mine posts før du kaller meg useriøs, og er du "DavidH" som er fra porsgrunn? i tilfelle vil jeg gjerne vite hva du heter.. DJorgen: om du "gremmes" over skrivefeil bryr meg lite, seriøst er dette et politisk forum? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg er 16,HATER CS , og gir skitt i skrivefeil, jeg liker ikke nicket mitt selv, men ta en titt på postene du litt før at du kommenterer meg og min alder, interesser Nick har ingen ting og gjøre med alder, og interesser, det er rett og slett for dumt. og foresten er og dømme folk på forhånd pre-pubertetisk og ta en titt igjenom mine posts før du kaller meg useriøs, og er du "DavidH" som er fra porsgrunn? i tilfelle vil jeg gjerne vite hva du heter.. DJorgen: om du "gremmes" over skrivefeil bryr meg lite, seriøst er dette et politisk forum? Førsteinntrykk får man alltid. Og av en kar som har masse skrivefeil og tåpelig setninger.. og som kaller seg R0x00rp00xorSTFUM0F0 .. (ellerno sånn) .. blir gjerne ikke - i mine øyne - så bra. Ser frem til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg er 16,HATER CS , og gir skitt i skrivefeil, jeg liker ikke nicket mitt selv, men ta en titt på postene du litt før at du kommenterer meg og min alder, interesser Nick har ingen ting og gjøre med alder, og interesser, det er rett og slett for dumt. og foresten er og dømme folk på forhånd pre-pubertetisk og ta en titt igjenom mine posts før du kaller meg useriøs, og er du "DavidH" som er fra porsgrunn? i tilfelle vil jeg gjerne vite hva du heter.. DJorgen: om du "gremmes" over skrivefeil bryr meg lite, seriøst er dette et politisk forum? Førsteinntrykk får man alltid. Og av en kar som har masse skrivefeil og tåpelig setninger.. og som kaller seg R0x00rp00xorSTFUM0F0 .. (ellerno sånn) .. blir gjerne ikke - i mine øyne - så bra. Ser frem til fortsettelsen. Helt enig i deg med nicket, jeg misliker det selv sterkt, håper admin gidder og skifte det(bedt om det:) men ang skrive feil, jeg er ikke verdens beste i norsk , greit pleier og få røde sier på norks prøver og saker, tingen er at jeg bare ikke orker og rette og se igjennom feil på et board, nok med det på skolen:) ser rett og slett ikke feilene selv.. mange ord jeg ikke vet hvordan skrives, men om jeg har skrive feil som f.eks at jeg skriver "hovrdan" istedet for "hvordan" retter jeg det opp.. altså "trykk på tast feil".. hvem fortsettelse foresten? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kan fortelle storyen bak niket foresten:) I Ultima Online, verdens første og da største MMORPG over mange år, hadde en "PVP Tid" da alle PVPet og koset seg, de gode ble sagt at "wow he roxxor´s" eller lignende, nå skal jeg ikke skryte for mye, men når jeg lagde nicket var jeg god i PVP, eller ble ansett på som en relativt god PVP´er så lagde jeg et nick, nemelig "r0xx0r" men det var opptatt så det ble "r0xx0r2002" , årstallet jeg lagde kontoen på.. "r0xx0r" og "0wned" "n00b" etc kom foresten først fra Ultima Online , hehe bare litt om mitt nick og story bak det.. Nå, hater jeg slike "r0xx0r" folk selv, de tror de er gode og hyler "i r0xx0r y0" men før i tiden var det ikke slik i UO.. da fikk man seriøst respekt.. men desverre har denne tiden i UO gått vekk... Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kan fortelle storyen bak niket foresten:)"r0xx0r2002" , årstallet jeg lagde kontoen på.. Nå, hater jeg slike "r0xx0r" folk selv, de tror de er gode og hyler "i r0xx0r y0" men før i tiden var det ikke slik i UO.. da fikk man seriøst respekt.. men desverre har denne tiden i UO gått vekk... Vil bare påpeke at 2002 er vel ikke så lenge siden! (noe skurrer her) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kan fortelle storyen bak niket foresten:)"r0xx0r2002" , årstallet jeg lagde kontoen på.. Nå, hater jeg slike "r0xx0r" folk selv, de tror de er gode og hyler "i r0xx0r y0" men før i tiden var det ikke slik i UO.. da fikk man seriøst respekt.. men desverre har denne tiden i UO gått vekk... Vil bare påpeke at 2002 er vel ikke så lenge siden! (noe skurrer her) så burde du ta en titt på når kontoen ble laget ja dette er mitt nye nick, vår kjære snille admin skiftet det:) sier også klart at det var da jeg lagde kontoen:) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Myyye bedre nick. Snabben faktisk.. Hvorfor ikke.. Snoppen? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Myyye bedre nick. Snabben faktisk.. Hvorfor ikke.. Snoppen? hehe, yet another long story:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå