Gå til innhold

Spam på gang hos diskusjon.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
b-real har vel hett det en stund nå? Uansett så blir forumet spammet ned for øyeblikket.

Hvorfor det..?

Er det noen hackere / spammere som har satt seg som mål å bare spamme diskusjon.no..?

Utrolig teit påfunn..

Sikkert. Noen synes jo det er utrolig gøy, akkurat som å spre virus, spam, keyloggers, osv..

Lenke til kommentar
Beklager forvirringen med nick byttet, syns colbert08.org hørtes litt vel merkelig ut til å være et nick, høres mer som "skjult" reklame, men greit.

 

Det er værtfall en del spam tråder ute å går nå.

 

 

Colbert08 refererer til den amerikanske komikeren Stephen Colbert som hadde ett fast innslag på The Daily Show, for så å lage sitt eget, The Colbert Report, som nylig har annonsert at han vil stille til valg i USA i 08 :)

Lenke til kommentar

Yes, da skulle alt være sletta. Takk for rapporter osv.

 

Spammern regna tydeligvis med at alle mods skulle være ut på byen på dette tidspunktet - men enkelte av oss har ikke liv :).

 

Kommer dere over noe mer, så er det bare å rapportere igjen.

 

Anyway: SPamfilteret er kun for gjesteposter, da man kan ikke være en "bot" for å registrere seg her etter hva jeg kjenner til - ergo vil et menneske kunne komme seg igjennom slike filtere uansett. Men mulig jeg tar feil og :).

Lenke til kommentar
Fult klar over hvem Colbert er, men ellers takk =)

 

Poenget var uansett at, hvis du allerede vet hvem Colbert er, så fremstår ikke nicket hans særlig som reklame men mer en humoristisk kommentar...Og det gjorde du jo tydeligvis, så jeg forstår ikke "klagen" :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Fult klar over hvem Colbert er, men ellers takk =)

 

Poenget var uansett at, hvis du allerede vet hvem Colbert er, så fremstår ikke nicket hans særlig som reklame men mer en humoristisk kommentar...Og det gjorde du jo tydeligvis, så jeg forstår ikke "klagen" :p

 

 

Hehe, har jo sagt at jeg tok feil så, ja vi legger denne dau, tråden handler som sagt nå bare om spammingen som skjedde.

Lenke til kommentar
Anyway: SPamfilteret er kun for gjesteposter, da man kan ikke være en "bot" for å registrere seg her etter hva jeg kjenner til - ergo vil et menneske kunne komme seg igjennom slike filtere uansett. Men mulig jeg tar feil og :).
Nja, bot-er kan nok klare seg igjennom registeringen, men de rettes naturlig nok bare mot større, utbredte produkter ala f.eks vbulletin, ipb og phpbb siden det koster litt å utvikle de. Om det dog er bot-er som står bak dagens "angrep" skal jeg dog ikke uttale meg om, men det er nå mulig iallfall. At man ikke sjekker alle innlegg med spamfilter kan vel ha litt med at man ønsker litt ytelse?
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...