gitarstjerne Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg lurer på om 8310 eller 6510 er best??? Har 8310 blått lys? 8310 har mono radio. har det mye å si i forhold til 6510 med stereo radio???? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 6510 har best radio, 8310 har kulest design. Velg selv... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 6510 har blått lys, 8310 har hvitere lys. 6510 har elektronisk lommebok og så står det øverst i meldingene hvem de er fra. Ellers er de ganske like. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Mys litt på dette: Nokia 6510 vs. 8310 Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Mys litt på dette:Nokia 6510 vs. 8310 sier alt om nokia - desverre... Gitarstjerne: jeg foreslår du kjøper den billigste av dem - hvilken det enn måtte være Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 personlig ville jeg valgt ettersom om den har et enklere og kulere design i tillegg til bedre radio. en kam. har 8310. tåler dritmye (hvertfall hans) og har blått lys. hvis det er stor prisforskjell velg den billligste. hvis ikke 6510.. begge erh vel godre mobiler skriveleif mvh jensemann kl 01 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 personlig ville jeg valgt ettersom om den har et enklere og kulere design i tillegg til bedre radio. en kam. har 8310. tåler dritmye (hvertfall hans) og har blått lys. hvis det er stor prisforskjell velg den billligste. hvis ikke 6510.. begge erh vel godre mobiler skriveleif mvh jensemann kl 01 Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Vil bare nevne en liten ting som har irritert meg over lengre tid i forumet. Dette er den overivrige bruke av "hvem" i tilfeller hvor "hvilken" ville vært bedre, og faktiske det eneste riktige. "Hvem" brukes om personer og ikke døde gjenstander. Feks. "Hvem har den kuleste bilen". "Hvilken bil er kulest". Retter overhodet ikke på en direkte skrivefeil som ikke er tillatt å gjøre etter rettningslinjene. Eksempler på skrivefeil er viss (hvis) osv. etter min mening... Så folkens, ta etterrettningen med et smil ! :wink: Vi bommer alikevel alle på tastene innimellom, og mange har også dysleksi... Lenke til kommentar
gitarstjerne Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Herre gud da mann!!!!! Ta det ikke så alvorlig at jeg bruker HVEM!!!!! Selvfølgelig vet jeg at du skal skrive hvilken, men det er da forsøren ikke så viktig på internett! Jeg kan vel gjøre som jeg vil!! man har ikke dysleksi for det!!! http://forum.hardware.no/images/smiles/icon_mad.gif Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 gitarstjerne: På internett er det ikke så nøye hva du skriver? Internett har et eget språk? Du sier du vet at det heter hvilken, men allikevel skriver du hvem? Jeg vet at det heter banan, men skriver ikke eple av den grunn. Selv om jeg skriver på internett, skriver jeg selvsagt det ordet det skal være! Det er utrolig irriterende med folk som skriver "hvem" i stedenfor hvilke(n). Det som er mest irriterende er at jeg ikke skjønner hvordan det går an å skrive det? Det høres jo helt på tryne ut, og burde derfor ikke være vanskelig å skjønne at er feil. gitarstjerne: Ikke ta det altfor personlig, det er MANGE andre som gjør det samme. Lenke til kommentar
mnx Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 6510 og 8310 har samme hardware, forskjellene er dog: 8310 har hvitt lys, 6510 har blått. 6510 har bedre oppløsning på displayet enn 8310. Ellers er det ikke så mye mer enn noen små detaljer i softwaren som skiller dem + noen kosmetiske småting. Jeg ville valgt 6510 med tanke på oppløsningen på displayet. PS. det er samme radio i dem. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 PS. det er samme radio i dem. Sjekk på linken til Baltazar, der vil det stå at 6510 har stereo, og 8310 har mono. Tro hva du vil, men jeg stoler mer på Nokia enn deg (såvidt) :wink: Bedre versjon WAP på 8310 da... har jo lite å si egentlig, hehe Gå for 6510, bedre radio, bedre minne+oppløsning. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 er ikke begge litt ute av dato? :oops: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg vet at det heter banan, men skriver ikke eple av den grunn.Selv om jeg skriver på internett, skriver jeg selvsagt det ordet det skal være! he he forøvrig gikk jeg bare inn på denne posten for å skrive "jammen for %"!#%¤&, det heter HVILKEN, ikke hvem." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå