Jonaldo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg prøver å pakke ut et nedlastet spill ved hjelp av Winrar. Får bare denne beskjeden: *Det er ikke nok plass på disken (men det er det.....) *Write error: Only NTFS file system supports files larger than 4GB Hvordan skal jeg da få pakket ut dette? Finnes det andre alternativer/programmer? Krise siden jeg nettopp har solgt Playstation. Trenger hjelp fort:) Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er fordi spillfilen er på mer enn 4 gb mens du har formatert disken din i FAT32, som bare fikser filer mindre enn 4 gb. Du må enten flytte filen til en NTFS-formatert partisjon før du pakker opp, eller endre disken din fra FAT32 til NTFS (Tror du kan gjøre det enkelt, men kjører Vista selv så får ikke sjekket det) Lenke til kommentar
Jonaldo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er fordi spillfilen er på mer enn 4 gb mens du har formatert disken din i FAT32, som bare fikser filer mindre enn 4 gb. Du må enten flytte filen til en NTFS-formatert partisjon før du pakker opp, eller endre disken din fra FAT32 til NTFS (Tror du kan gjøre det enkelt, men kjører Vista selv så får ikke sjekket det) Jammen da skjønte jeg kanskje litt mer. Så at den eksterne hardisken var FAT32 mens hardisken i maskinen ver NTFS. Prøver å pakke ut til den andre disken nå..... Takk for hjelpen pmarius:) (gir en tilbakemelding hvis det funker jeg) Lenke til kommentar
Jonaldo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå skjønte jeg plutselig ikke så mye igjen.... Fikk pakket ut filene uten problemer, men endte opp med to filer. En .mdf og en .mds fil. Hva gjør jeg med disse? .mdf er nok hovedfilen siden den er på 4,5GB. Den andre er bare på 39kB. Noen tips? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bruk Daemon Tools. Så trykker du på Device 0: Så finner du .mdf fila! Så blir det Lenke til kommentar
Jonaldo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Bruk Daemon Tools. Så trykker du på Device 0: Så finner du .mdf fila! Så blir det Dere er noen genier altså! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bare hyggelig å hjelpe vettu Men bare et tips: Ikke snakk så høyt om nedlastede spill her på forumet! Moderatoren er ikke så glade på slik snakk Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja, de finner ut hvor du bor hen og kommer hjem til deg med motorsag. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du skjønte hva jeg mente.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg