Pilot_ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Skatteberegning av enkeltmannsforetak Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Og 2000x25 blir 50 000. Hvis jeg da har mer enn 25 kunder i året, må jeg da skatte av dette? Ja, med mindre du er momspliktig og bruker opp alt overskuddet på dilldall (som du då kan skrive av skatten). Du må skatte kun av overskudd. Ok, da har jeg og lært noe nytt i dag. Takk Skattekort? link? Skatteberegning av enkeltmannsforetakSida du linker til funker ikke helt...:WebSpeed error from messenger process (6019) Connection failure for host localhost port 5162 transport UDP. (9407) Content-Type: text/html WebSpeed error from messenger process (6019) Msngr: the specified service name does not exist or has a bad format. (5825): cwbedin20 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Den skal i teorien fungere. Ser ut som det meste på Bedin.no er uoperativt for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå