Gå til innhold

Dette var slemt av oss...

Gjest olleper

Anbefalte innlegg

Gjest olleper

Jeg og noen venner gjorde nettop noe slemt! Vi hadde en bøtte meg 6 lemmener oppi (smågnagere, det er gnagerår i år). Vi gikk til et hus som vi ikke aner hvem som bodde i, røsket opp døra og heiv alle lemmenene inn døra! 6 stykker! Satan, for et arbeid det blir for folk å få tak i alle.... de vet ikke hvor mange lemmener det er, eller hvor mange som er inne! Ja, jeg vet at det var slemt, men likevel jævlig morro!

VAR DETTE SLEMT?

Dette har nok ikke noe med sex- og samliv å gjøre, men jeg vet ikke hvor ellers jeg skal legge tråden... beklager!

Hold dere til temaet, og si hva dere syns om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar deg totalt useriøst !

Føler du deg jaktet på nå da ? siden du går under gjesteposter?

Om du virkelig har gjort dette klarer du sikkert selv å sette deg i den situasjonen å få en gjeng gnagere kastet inn i huset :roll:

Hadde skjønt deg om du har hatt en strid med en eller flere personer som bodde i det huset. men totalt ukjente er vel litt unødvendig?

Dere skulle filmet. kunne vært et bra tv-stunt eller bevis for oss her på forumet :p

Lenke til kommentar
Gjest olleper
Tar deg totalt useriøst !

Føler du deg jaktet på nå da ? siden du går under gjesteposter?

Om du virkelig har gjort dette klarer du sikkert selv å sette deg i den situasjonen å få en gjeng gnagere kastet inn i huset :roll:

Hadde skjønt deg om du har hatt en strid med en eller flere personer som bodde i det huset. men totalt ukjente er vel litt unødvendig?

Dere skulle filmet. kunne vært et bra tv-stunt eller bevis for oss her på forumet :p

Jeg har en film, vennene mine filmet meg når jeg kastet dem inn, men den er sykt dårlig... det er mørkt så man ser ikke en dritt. Jeg skal prøve å legge den inn hvis jeg får til!

Lenke til kommentar

Vel hadde det vært mitt hus dere hadde gjort det med hadde jeg garantert hentet balltreet, lett etter dere og gitt dere en skikkelig omgang juling.

Dere viser total mangel på respekt for annen mans eiendom.

Edit: Når jeg tenker meg om har jeg ikke balltre, men har en ganske stor rørtang :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Vel hadde det vært mitt hus dere hadde gjort det med hadde jeg garantert hentet balltreet, lett etter dere og gitt dere en skikkelig omgang juling.

Dere viser total mangel på respekt for annen mans eiendom.

Edit: Når jeg tenker meg om har jeg ikke balltre, men har en ganske stor rørtang :p

Kompis, hva er det du snakker om?

jeg hadde bare henta Tony Montana

Lenke til kommentar

Hmm, husker kompisgjengen gjorde litt bøll forrige helg, kastet litt fyrverkeri opp på eiendommen til en fyr, og veltet gjerdet hans. Hmm, det endte med at en voksen kar på 50+ løp etter oss og ga meg 2 slag rett i ansiktet og dyttet meg ned en trapp.

Moralen er: pass deg for sinte fulle voksne folk. :p

Endret av Håks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...