Gjest olleper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg og noen venner gjorde nettop noe slemt! Vi hadde en bøtte meg 6 lemmener oppi (smågnagere, det er gnagerår i år). Vi gikk til et hus som vi ikke aner hvem som bodde i, røsket opp døra og heiv alle lemmenene inn døra! 6 stykker! Satan, for et arbeid det blir for folk å få tak i alle.... de vet ikke hvor mange lemmener det er, eller hvor mange som er inne! Ja, jeg vet at det var slemt, men likevel jævlig morro! VAR DETTE SLEMT? Dette har nok ikke noe med sex- og samliv å gjøre, men jeg vet ikke hvor ellers jeg skal legge tråden... beklager! Hold dere til temaet, og si hva dere syns om dette. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sinnsykt morsomt, sinnsykt slemt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hmmm...har gjort verre Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tar deg totalt useriøst ! Føler du deg jaktet på nå da ? siden du går under gjesteposter? Om du virkelig har gjort dette klarer du sikkert selv å sette deg i den situasjonen å få en gjeng gnagere kastet inn i huset Hadde skjønt deg om du har hatt en strid med en eller flere personer som bodde i det huset. men totalt ukjente er vel litt unødvendig? Dere skulle filmet. kunne vært et bra tv-stunt eller bevis for oss her på forumet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det var genialt. Det var verdt at de skulle få så mye jobb, da dere fikk det så gøy. Lenke til kommentar
Gjest olleper Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Tar deg totalt useriøst ! Føler du deg jaktet på nå da ? siden du går under gjesteposter? Om du virkelig har gjort dette klarer du sikkert selv å sette deg i den situasjonen å få en gjeng gnagere kastet inn i huset Hadde skjønt deg om du har hatt en strid med en eller flere personer som bodde i det huset. men totalt ukjente er vel litt unødvendig? Dere skulle filmet. kunne vært et bra tv-stunt eller bevis for oss her på forumet Jeg har en film, vennene mine filmet meg når jeg kastet dem inn, men den er sykt dårlig... det er mørkt så man ser ikke en dritt. Jeg skal prøve å legge den inn hvis jeg får til! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hvorfor hadde vedkommende døra åpen? jeg låser alltid utgangsdørene o.l hele tiå Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 det var sikkert ikke i en storby, og da er det ikke så vanlig å låse dørene midt på dagen når folk er hjemme Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Her jeg bor står alltid døra ulåst når man er hjemme. Man skakke være helt paranoide heller. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Faen! "Du har ikke lov til å laste opp denne filtypen".... Dere får ikke se filmen, dessverre. Endret 20. oktober 2007 av Elgjeger Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vel hadde det vært mitt hus dere hadde gjort det med hadde jeg garantert hentet balltreet, lett etter dere og gitt dere en skikkelig omgang juling. Dere viser total mangel på respekt for annen mans eiendom. Edit: Når jeg tenker meg om har jeg ikke balltre, men har en ganske stor rørtang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vel hadde det vært mitt hus dere hadde gjort det med hadde jeg garantert hentet balltreet, lett etter dere og gitt dere en skikkelig omgang juling. Dere viser total mangel på respekt for annen mans eiendom. Edit: Når jeg tenker meg om har jeg ikke balltre, men har en ganske stor rørtang Kompis, hva er det du snakker om? jeg hadde bare henta Tony Montana Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette har nok ikke noe med sex- og samliv å gjøre, men jeg vet ikke hvor ellers jeg skal legge tråden... beklager! lurer egentlig på sammenhengen mellom sex og lemmen.... tråden flyttes. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Dette har nok ikke noe med sex- og samliv å gjøre, men jeg vet ikke hvor ellers jeg skal legge tråden... beklager! lurer egentlig på sammenhengen mellom sex og lemmen.... tråden flyttes. Flott! Takk! Endret 20. oktober 2007 av Elgjeger Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hmm, husker kompisgjengen gjorde litt bøll forrige helg, kastet litt fyrverkeri opp på eiendommen til en fyr, og veltet gjerdet hans. Hmm, det endte med at en voksen kar på 50+ løp etter oss og ga meg 2 slag rett i ansiktet og dyttet meg ned en trapp. Moralen er: pass deg for sinte fulle voksne folk. Endret 20. oktober 2007 av Håks Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) du greide ikke løpe fra en gammal fyr? ^^ i tillegg full... Endret 20. oktober 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 stakkars lemmener Lenke til kommentar
tanx Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Haha de folka blir jævla eid, hvis lemmene kommer seg inni en vegg, og dør der hohoho, rive opp hele veggen for å sanere. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 du greide ikke løpe fra en gammal fyr? ^^ i tillegg full... Vel, vi sto på verandaen, han kom ut verandadøren som var 2m bak oss. Jeg hadde altså liten sjanse når han kommer bakfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg