Åsmund Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei, jeg har ett realtek HD lydkort, som er den verste søppla jeg har vert borti. Ekstremt lite brukervennlig. Jeg prøver denne gangen å ta opp lyd fra pc-en. altså system lyden eller "what u hear" Men lydkortet finner ingen innspillingsenheter. Jeg kan aktivere linje inn og mic ved å plugge i en mikrofon elns, men det er alt. Jeg har og prøvd å finne nye drivere men finner kun Vista_R164. Er det noen som vet løsningen på dette problemet? Endret 26. oktober 2007 av Åsmund Lenke til kommentar
camxer Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei, jeg har ett realtek HD lydkort, som er den verste søppla jeg har vert borti. Ekstremt lite brukervennlig. Jeg prøver denne gangen å ta opp lyd fra pc-en. altså system lyden eller "what u hear" Men lydkortet finner ingen innspillingsenheter. Jeg kan aktivere linje inn og mic ved å plugge i en mikrofon elns, men det er alt. Jeg har og prøvd å finne nye drivere men finner kun Vista_R164. Er det noen som vet løsningen på dette problemet? Skaff deg soft. til lydredigering som f.eks audacity. Der kan du ta opp uten bruk av kabel og så får du klippe og lime hvor mye du bare vil Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg veit at windows move maker (ja det suger) kan ta opp "what you hear" gå inn på "legg til lydkommentar", og på alternativer så vil du ha mulighten til å velge "what u hear" Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) jeg fikk opp feilmelding om at ingen maskinvare blei støttet. puttet i en mic og mic er eneste alternativet jeg kan velge. Lasta ned programvare men fikk kan ikke velge what u hear der heller. Må kanskje sende mail til realtek. Edit. Har sendt mail til realtek. Endret 21. oktober 2007 av Åsmund Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Si fra hva du finner ut da, sliter med samme selv. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Prøvd Audacity ? velge line in som source? prøv det. Har også Realtek hd innebyd lydkort på intel hovedkort. Funker nok ja, men suger hardt på skjerming her hvertfall! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ellers kan du kjøpe hankjønn hankjønn kabel og koble den ene til headphones og den andre til mic! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 ikke testa Audacity men det og line in hann hann kan funke ja. Jeg har sendt mail til realtek og fikk til svar jeg skulle finne ut hva audio chippen het. Glemte det i dag, tar det i morgen. jobba med koffert pc-en etter jobben. Må legge meg nå. Natta hw.no. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Føler meg litt dum nå Høyreklikk og velg innspillingsenheter på volumkontrollen. Aktiver stereo mix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå