Gå til innhold

Realtek HD lydkort - Hvordan ta opp fra "What u hear" ? (løst)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ett realtek HD lydkort, som er den verste søppla jeg har vert borti. Ekstremt lite brukervennlig.

Jeg prøver denne gangen å ta opp lyd fra pc-en. altså system lyden eller "what u hear"

Men lydkortet finner ingen innspillingsenheter. Jeg kan aktivere linje inn og mic ved å plugge i en mikrofon elns, men det er alt. Jeg har og prøvd å finne nye drivere men finner kun Vista_R164.

Er det noen som vet løsningen på dette problemet?

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har ett realtek HD lydkort, som er den verste søppla jeg har vert borti. Ekstremt lite brukervennlig.

Jeg prøver denne gangen å ta opp lyd fra pc-en. altså system lyden eller "what u hear"

Men lydkortet finner ingen innspillingsenheter. Jeg kan aktivere linje inn og mic ved å plugge i en mikrofon elns, men det er alt. Jeg har og prøvd å finne nye drivere men finner kun Vista_R164.

Er det noen som vet løsningen på dette problemet?

Skaff deg soft. til lydredigering som f.eks audacity. Der kan du ta opp uten bruk av kabel og så får du klippe og lime hvor mye du bare vil ;)

Lenke til kommentar

jeg fikk opp feilmelding om at ingen maskinvare blei støttet. puttet i en mic og mic er eneste alternativet jeg kan velge.

Lasta ned programvare men fikk kan ikke velge what u hear der heller.

Må kanskje sende mail til realtek.

Edit. Har sendt mail til realtek.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

ikke testa Audacity men det og line in hann hann kan funke ja. Jeg har sendt mail til realtek og fikk til svar jeg skulle finne ut hva audio chippen het. Glemte det i dag, tar det i morgen. jobba med koffert pc-en etter jobben. Må legge meg nå. Natta hw.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...