JoeDohn Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Heisann. Jeg beklager hvis denne er posta på feil sted, er en stund siden jeg har navigert rundtomkring her nå. Jeg har gått til anskaffelse av FIFA08 til den lille koseklumpen min, og etter litt (nei forresten; mye) knoting med kontrollene har jeg nå tatt steget ut på den store verdensveven for å spille mot andre mennesker. Det har egentlig gått ganske okay sålangt, men jeg har en ørlite problem, og jeg klarer ikke HELT å pinpointe akkurat hva det er; Enten så har det seg sånn at altfor mange jeg spiller mot bare dropper ut når jeg scorer et mål, eller så er det selve scoringa som gjør at JEG discer. Det er som akkurat regel idet ballen triller (eller suser, såklart) over krittet at det bryter, og det er ca. tusen irriterende. Noen kamper går helt fint, mens de som bryter gjerne er de hvor jeg scorer et seint mål og ser ut til å vinne. Syns likevel det er litt merkelig hvis ALLE jeg spiller mot bare hopper av med en gang de ser ut til å tape, SÅ vanskelig er det da ikke å slå meg heller. Så det jeg lurte på, sånn til syvende og sist, er om det er noen andre som har hatt dette problemet, og eventuelt om de hadde noen tips til hva man kan gjøre for å få bukt med det? Koplinga her er i det store og hele relativt stabil, og har ikke hatt noe særlig problem med å spille for eksempel Mario Strikers over nett tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå