indus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har fått tatt ut noen bilder av kamera, men nå lurer jeg på om jeg kan få dem til bake igjen? For får en feil mld som sier at: Cannot copy HPIM0300: The device not allow files to be placed in this location. Men det er den samme folderen som jeg tokk de fra. Bruker ikke noe program bare dra og slipp. Noen som vet hvordan jeg får de tilbake på kameraet? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dette virker å passe bedre i kategorien for digitale stillbildekamera. Flytter den dit. Send meg en PM om det er feil. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hvis det er ett minnekort kan du bruke en minnekortleser til å flytte bildene. Jeg tviler egentlig på at kamera støtter kopiering direkte andre veien PC->kamera ved bruk av kamera som kortleser. Endret 21. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har selv opplevd at bilder som er overført fra PC til minnekort via minnekortleser, ikke kan vises av kamera (f.eks Canon, viser bare et stort spørsmålstegn). Kan være at det er en sperre i selve kameraet av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå