nokia 6600 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei! Hvordan oppgraderer jeg konton min til en adult konto? Litt tåpelig at dette ikke oppgraderes automatisk, vil bl.a gjerne prøve webmessenger på 360'n! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 du må vente på en høst oppgradering fra MS etter hva jeg vet.. Lenke til kommentar
nokia 6600 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 du må vente på en høst oppgradering fra MS etter hva jeg vet.. Ok! Takker Har endelig fått tilbake xbox'n etter at den har vært på en reise til Tyskland! Mange gode spill som har kommet ut i mellomtiden! Deriblant halo 3! Men kan heldigvis spille det da! Så skal nok klare å vente til høsten... Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Høsten?Vi er jo faen meg snart i november,da må MS få ræva i gir! Lenke til kommentar
nokia 6600 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Høsten?Vi er jo faen meg snart i november,da må MS få ræva i gir! høsten varer helt til de siste løv-bladene på trærne utenfor huset mitt er borte Men sant så skrevet! De må få rævva i gir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå