Triiiip Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei! Kom over dette tilbudet: http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=503091705954 399,-!! 30 kr i frakt...Jada, det her skal bestilles i morgen. Men noen som har noe godt å si om platekompaniet? Kommer jeg til å få spillet i postkassa 9 november eller kommer spillet til å bli sendt fra de da? Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det her er bare jalla. Det som skjer er at de kommer til å rette på prisen og si at det var en skrivefeil. Platekompaniet er dyrt å ræva og strenge på priser. Bare bestille fra VGP blir ca 420 inkludert frakt. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei det er ikke jalla...Der står det jo at det er et tilbud: http://www.platekompaniet.no/cache/published_510.asp Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 oh snap ! da blir det bestilling da Det var da meget sketchy av platekompaniet. Ser det gjelder for pc og xbox også. Hvem skal jeg velge da ? Har hørt at ps3 versjonen skulle bli bedre, er det sant ? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 oh snap ! da blir det bestilling da Det var da meget sketchy av platekompaniet. Ser det gjelder for pc og xbox også. Hvem skal jeg velge da ? Har hørt at ps3 versjonen skulle bli bedre, er det sant ? Håper det! Siden jeg har bare PS3 så kommer til å bestille på den. Kommer også til å bestille super mario galaxy i morgen til 399,-...Men kan noen svare på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 oh snap ! da blir det bestilling da Det var da meget sketchy av platekompaniet. Ser det gjelder for pc og xbox også. Hvem skal jeg velge da ? Har hørt at ps3 versjonen skulle bli bedre, er det sant ? Håper det! Siden jeg har bare PS3 så kommer til å bestille på den. Kommer også til å bestille super mario galaxy i morgen til 399,-...Men kan noen svare på spørsmålet mitt? Ja det vil jeg tro. Det bruker å være sånn med andre norske webshopper . Men gjelder dette kun på nett eller er det i butikken også ? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det her er bare jalla. Det som skjer er at de kommer til å rette på prisen og si at det var en skrivefeil. Platekompaniet er dyrt å ræva og strenge på priser. Bare bestille fra VGP blir ca 420 inkludert frakt. Selv om spillet hadde kostet mer hadde han fått det for den prisen som han bestillte på, pga feilprising fra platekompaniet og som kunde har du rett til produktet. CoD4 slippes før bursdagen min så jeg slipper å bruke penger Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) takker, skulle til å bestille fra vgp men dette blir noen kr billigere. De slippes vel samtidig edit.. la inn bestilling og betalte, men ordren vises ikke på "min side" samt en har ikke mottatt noen email Endret 20. oktober 2007 av EG-s Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har bestilt selv (dog til 360). Mange gode priser på forhåndsbestillinger hos Platekompaniet nå, men jeg har aldri kjøpt spill hos dem før, så jeg er litt spent på om de klarer å levere til/før release. Bestilte også Super Mario Galaxy til Wii og Guitar Hero III til PS3. Ganske utrolig pris på denne: 549,- med gitar. la inn bestilling og betalte, men ordren vises ikke på "min side" samt en har ikke mottatt noen email Pleier å ta litt tid før ordren vises på 'min side', samme med ordrebekreftelse per e-post. Ingen grunn til bekymring... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Har bestilt selv (dog til 360).Mange gode priser på forhåndsbestillinger hos Platekompaniet nå, men jeg har aldri kjøpt spill hos dem før, så jeg er litt spent på om de klarer å levere til/før release. Bestilte også Super Mario Galaxy til Wii og Guitar Hero III til PS3. Ganske utrolig pris på denne: 549,- med gitar. vises bestillingen på "mine sider" og fikk du ordre mail? fikk ikke mail, samt ordren vises ikke edit.. hm det siste vistes ikke når en svarte. Grunnen en spurte var at det tok litt lenger en vanlig til en kunne bekrefte på visa siden. ett spm : Kommer spillet med rumble funksjonen? har forhåndsbestillt en slik kontroll Endret 21. oktober 2007 av EG-s Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tar det ikke alltid litt langt tid med ordenbekreftelse osv over helger? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Nå har jeg bestilt å Gleder meg, håper jeg får det 9.november da. Edit...: "Hvis du har bestilt varer som er lagt ut for forhåndsbestilling, vil disse leveres ved utgivelsesdato. Den antatte leveringstiden gjelder altså ikke for disse." Det står det på mailen...Får nok spillet den 9.november da! Endret 21. oktober 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå