Gjest medlem-141789 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 NRK2 mandag klokken 16.15 kan du se Irak spille kamp, syns du dette er uintresangt eller syns du det er spennende å sjå kordan det går med Drillos landslag. For min del ser eg aldri på NRK2, men kva syns du? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Synes det er fint at NRK viser kampen. Håper dette betyr at de vil vise flere kamper fra Asia De kan gjerne begynne å vise kamper fra MSL også. Artig å få sett litt på hva som skjer utenfor andedammen i Europa. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja vi må vel følge Drillo litt, skal se kampen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da ble det 7-0 til Irak. Utrolig mye kvalitet i det Irakiske laget, blir spennende å følge Drillo og gutta videre. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kan ikke annet enn å le når jeg ser reklameplakater for Bohus og Økern Bilutleie på en landskamp mellom Pakistan og Irak... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kan ikke annet enn å le når jeg ser reklameplakater for Bohus og Økern Bilutleie på en landskamp mellom Pakistan og Irak... Det var egentlig det første som slo meg også. Jeg slo på tv'en for å se om det var noe å se på, der leda Irak 4-0, jeg lo litt av at det utrolig nok sto BOHUS og FARGERIKE på reklameskiltene, og så slo jeg av tv'en igjen. Men gratulerer med en solid 7-0-seier Irak. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kan ikke annet enn å le når jeg ser reklameplakater for Bohus og Økern Bilutleie på en landskamp mellom Pakistan og Irak... Hehe, og vi som vistnok betaler lisens for å ha en reklamefri kanal Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Satt å så på kampen på kaserna i går før jeg dro, mye artige å se i spillet Første jeg la merke til var reklameplakatene også.. Sikkert ikke mange land som sender kampen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vel, det er jo faktisk en av (de norske) støttespillerne til Drillo som har fått eksklusive senderettigheter for hele Europa fra det Irakiske Fotballforbundet, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå