fytech Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det hele begynte med at PC-en min begynte og oppføre seg merkelig rart på et lan jeg var på. Den kunne finne på å stoppe opp å loade og henge seg opp i noen sekunder, noe som var veldig plagsomt. Men jeg hadde oppgradert hele maskinen noen uker før jeg dro på lanet, å da funket den helt topp. Men da jeg kom hjem prøvde jeg å fikse problemet med Spyware 2007, Norman Antivirus, Trojan Remover og Diskdefragmentering. Men det hjalp lite:S Finner ingen virus på PC-en! Det er CA 1 måned siden jeg innstalerte windows på den nye Harddsiken. Men jeg finner ikke ut hvorfor den oppfører seg så rart noen ideer? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Pc oppsett må du ta med. Ta med en logg. Når du trenger hjelp til å få fjernet spyware eller bare sjekke Hardware eller win. F8 boot sikkerhetmodus(se om den er treg der og) Start-kjør-eventvwr.msc Se etter rød-gul ikon dobbelklikk for mer info. Start-kjør-taskmgr.exe Se om noen prosesser tar mye kraft. Kjør disse. Memtest86+ 1.70 Hd Tune Endret 20. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
fytech Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Geforce 8800gts 640 mb Intel Core 2 duo 2,4 ghz Muskhin 4 gb Ram Samsung 500 gb harddisk Gigabyte Hovvedkort (støtter Intel Core 2 duo) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ok du må kjøre de ting jeg nevner. Endret 21. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) PSU? Evt. spenninger? Endret 21. oktober 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå