Plomma2 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei. Jeg driver med en liten akademisk ekstremsport, jeg skriver en oppgave i et fag jeg ikke har lest bøkene i. Jeg skal skrive en biografi om Abraham Maslow og lurte på om noen, muligens en psykologistudent, hadde tips til noen gode og pålitelige kilder på internett. Jeg har bladd lett i boken og sett at det ikke står noe om hans personlige liv, som det er greit å ha litt om i innledningen. Noen som kan bistå? Takk på forhånd. - Plomma Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Google Scholar er en bra søkemotor for vitenskaplige artikler... Hvis du har tilgang til artikkel-databaser (noe man har gjennom universitetene) så kan man også søke i tidsskrift-databaser, noen andre har sannsynligvis skrevet om han i en eller annen innledning og sannsynligvis referert videre til andre artikler - finn disse. Eller man kan gå på biblioteket, noe som kan vise seg å være enklere Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 som nevnt; let på universitetene/høgskolene.. Å referere til nett er ofte usikkert, og mindre utdypende... finn bøker som peiler inn på grunnleggende sosiologi.. der finner man alltid noe om maslow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå