Gå til innhold

trenger hlep ang aspire 7520

wats

Anbefalte innlegg

hei

skulle oppgradere acer aspire 7520g min med windows vista ultimate men da eg vare ferdig fikk eg blå skjerm

så kunne ikke gjøre noe, så måtte reformatere dataen men da fikk eg ikke noe av driverne. men da skal vell vare ein skjult partisjon på dataen men får den ikke til å funke

så er det noe med samme data som kan gi meg deres backup cd elns? ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

skulle oppgradere acer aspire 7520g min med windows vista ultimate men da eg vare ferdig fikk eg blå skjerm

så kunne ikke gjøre noe, så måtte reformatere dataen men da fikk eg ikke noe av driverne. men da skal vell vare ein skjult partisjon på dataen men får den ikke til å funke

Med en gang acer bildet kommer opp under boot trykk alt->f10 da kommer du inn i eRecovery delen, standard passord er 000000

Lenke til kommentar

hei , har akkurat samme pc og oppgraderte min vista til ultimate og , da jeg ikke fikk bootet opp lenger, måtte formatere og så installerte jeg vista igjen og gikk på www.acer.com og fant driverene til 7520 og vips så var det bare å installere alle driverne

Lenke til kommentar
hei

Med en gang acer bildet kommer opp under boot trykk alt->f10 da kommer du inn i eRecovery delen, standard passord er 000000

det som er problemet er at den recovery tingen(alt+ f10 ikke kommer opp) søsterea mi har ein annen acer marskin å der kommer den opp men ikke hos meg

hei , har akkurat samme pc og oppgraderte min vista til ultimate og , da jeg ikke fikk bootet opp lenger, måtte formatere og så installerte jeg vista igjen og gikk på www.acer.com og fant driverene til 7520 og vips så var det bare å installere alle driverne

ja hveit om den siden, men da eg prøver å laste ned og instalere fks acer powermagnamet elns så står det "du må ha bærbar data for å instalere dette her" whoot?

Lenke til kommentar

og du har bare formatert?, men du må begynne med "eFramework_v2.5.4006_Vista" og så kan du installere den, når jeg skulle installere "epowermanagement" så sa den "installer framework først" etter jeg installerte det så kunne jeg installere det.

men husk at så lenge du ikke er spesielt glad i e utiliten til acer så må du ikke ha den da ;)

PC-en funker like bra uten :p

Endret av thunstop
Lenke til kommentar
og du har bare formatert?, men du må begynne med "eFramework_v2.5.4006_Vista" og så kan du installere den, når jeg skulle installere "epowermanagement" så sa den "installer framework først" etter jeg installerte det så kunne jeg installere det.

men husk at så lenge du ikke er spesielt glad i e utiliten til acer så må du ikke ha den da ;)

PC-en funker like bra uten :p

tar og sletter heile acer marskina på nytt å prøver igjen, fordi har instalert den eframework_v2.5.4006

står bare at eg må ha bærbar data for å kunne instalere den :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
ja jeg kunne godt tenkt meg den :p

vis du hadde mulighet :p

jepp, kan sikkert legge den ut når eg får den på fredag

Noen status på denne? Kunne trengt denne selv :p Er med på å seede over torrent om den evt. deles på det. Bør da være lov det i tanke på at disse platene kun fungerer med denne maskina.

Lenke til kommentar
ja jeg kunne godt tenkt meg den :p

vis du hadde mulighet :p

jepp, kan sikkert legge den ut når eg får den på fredag

Noen status på denne? Kunne trengt denne selv :p Er med på å seede over torrent om den evt. deles på det. Bør da være lov det i tanke på at disse platene kun fungerer med denne maskina.

får ikke kopiert filene fra cd til dataen :S

funker bare med den ene cd`n men ikke med driver cd? noen tips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...