Mato Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) vell jeg kommer meg ikke ut av norge på intetrnett akkurat nå , alle norske nettsider funker fint men resten er nede for meg . er det noen som vet hvor man sjekker statusen for nett ut av landet , føler på meg at en eller annen conection ut av landet datt ned nå . EDIT: isp NGT , plasering Stavanger . viker som dette er et omfattende problem Endret 20. oktober 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har også problemer. ISP'en min er Dataguard. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Du kan jo prøve med tracert for å se hvor problemet ligger. Velg kjør - cmd. Skriv inn tracert "hva du vil trace" Eks: tracert www.vg.no tracert www.hw.no tracert www.bbc.com Endret 20. oktober 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Samme her, har Lyse. Set ut til at det er trafikk mot USA som har problemer, sider i Europa funker fint. Redigert: Noen sider begynner å laste, får tittel, men ikke noe mer. Endret 20. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg kommer ikke ut på sider som ikke har .no adresse , msn funker ikke . kan virke som en conection ut av landet har en pause Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hm sitter på telenor i stavanger her, alt ser ut til å funke. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 MSN er nede her. Her også. Men jeg kan melde at jeg ikke har noen problemer med utenlandske sider, heller ikke amerikanske sider som http://www.whitehouse.gov/. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Samme her, NGT i Trondheim. Dødstregt (hvis det funker) til stort sett alt jeg har testa på andre sida dammen. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) NGT i Trondheim, samme som andre hittil har nevnt :/ itt'no utenfor norge funker :/ Endret 20. oktober 2007 av hellfury Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) MSN er nede her. Her også. Men jeg kan melde at jeg ikke har noen problemer med utenlandske sider, heller ikke amerikanske sider som http://www.whitehouse.gov/. den siden funket fint , men mange andre sliter eg max med EDIT : der funket msn og andre ting og , bare et eller annen som hikket litt kanskje Endret 20. oktober 2007 av Mato Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nå fungerer alt hos meg igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) MSN er nede her. Her også. Men jeg kan melde at jeg ikke har noen problemer med utenlandske sider, heller ikke amerikanske sider som http://www.whitehouse.gov/. Prøv digg.com o.l. da, de laster uendelig treigt her. Whitehouse.gov funker, det kan være en link som har feila, slik at noe trafikk blir omdirigert. Noen sider laster, men forferdelig treigt. Redigert: Da funker det her, rart Endret 20. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Alt fungerer som det skal her. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) MSN er nede her. Her også. Men jeg kan melde at jeg ikke har noen problemer med utenlandske sider, heller ikke amerikanske sider som http://www.whitehouse.gov/. Prøv digg.com o.l. da, de laster uendelig treigt her. Whitehouse.gov funker, det kan være en link som har feila, slik at noe trafikk blir omdirigert. Noen sider laster, men forferdelig treigt. Digg.com lastet helt fint hos meg, i tillegg er MSN tilbake. Endret 20. oktober 2007 av Runar Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 ser at det er ca alle på msn lista mi logger på nå , så noe har vært nede og kommet opp igjen , aldri hatt så mange som logger på samtidig , er sånne firkater helt til toppen av skjermen her Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 MSN er nede her. Funker igjen nå.. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Telenor - Arendal Alt har virka fint hele tia Lenke til kommentar
Niella Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja, det så ut til at det var mange som hadde det problemet i går. Var inne på norske nettsider og det funket helt bra ( Nåja, se bortifra at pc-en min er ustabil for tiden, faller ut av internettet ganske ofte), men sider som f.eks. youtube.com kom jeg rett og slett ikke innpå. Eller jeg kom jo inn, men siden så ikke som det som den pleier, manglet mye. Kunne ikke gå inn og se på videoer f.eks. Og det tok evigheter bare å komme inn på på siden. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmmm... nå kommer jeg ikke på verken hotmail, msn eller facebook... Ke e de so gjelde?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå