Revolution Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Learn2Pirate Veldig sant, jeg har i mine senere pirate tider aldri ! opplevd dårlig kvalitet. Men driver ikke med pirate jeg... Edit : Hele utsagnet mitt ble jo FEIL!(rettet nå) Endret 13. november 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Selv om tv-links.co.uk var en ulovlig side, hadde den et veldig stort utvalg med mange forskjellige serier og filmer - tilgjengelig 24 timer i døgnet. I de lovlige tilbudene må du se gjennom tv-programmet og sette deg ned når tv'n sender det, eller så kan du stikke ned på Mix og låne en film. Eller bestille på internett og få tilsendt i posten innen et par dager. På tv-links var jo alt så forbanna lett, ikke rart det ble mye brukt når det var mye mer praktisk enn alle de lovlige tilbudene. Til den dag i dag vet jeg ikke om et eneste lovlig tilbud som lar deg se på en hvilken som helst serie eller film når som helst på døgnet bare ved hjelp av noen få klikk. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tror de som hadde fått lisenser til å drive en side ala tv-links på en lovlig måte ville gjort en gullgruve. De hadde jo ikke trengt å ta all verdens for en film, en viss sum for å få lov til å streame den en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå