Daniel-G Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har bestilt meg 3 stk, og fikk beskjed om at betalingen var mottatt og at varen ble sendt så fort som mulig.. Om jeg skal selge 1 eller 2 har jeg ikke bestemt meg for enda.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 hvor har du bestillt? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fant en som solgte flere stykker på ebay.. Så det ble ikke så mye i frakt som om man skulle kjøpt fra en av dem som solgte en og en.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 hvor mye skal du ha får dem da? Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg gidder ikke å kjøpe DS3 fra USA eller Asia, venter heller til den kommer til Norge. Noen som vet sånn ca når den kommer hit? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg gidder ikke å kjøpe DS3 fra USA eller Asia, venter heller til den kommer til Norge. Noen som vet sånn ca når den kommer hit? Tipper det kommer litt ut på nyåret; Februar eller Mars kanskje? Endret 30. november 2007 av master_al Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg har sett rundt om i diverse webshopper, samt litt på ebay etter DS3 Jeg har ikke fått prisen på kontrollen(inkl porto) noe særlig lavere enn 86$. Noen her som har kjøpt den for lavere sum? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 $82.50 men de selger ikke flere akkurat nå. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 jaha.. jeg har fått 3 stk til $75 og 1 til $77 jeg.. Det er med frakt.. Play-asia hadde 2 dagers salg så jeg.. $69.90 for kontrollen, men det var uten frakt, og frakta var vel over $20 om jeg ikke husker feil.. hvor mye skal du ha får dem da? Jeg får se når jeg først får dem.. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 jaha.. jeg har fått 3 stk til $75 og 1 til $77 jeg.. Det er med frakt.. Play-asia hadde 2 dagers salg så jeg.. $69.90 for kontrollen, men det var uten frakt, og frakta var vel over $20 om jeg ikke husker feil.. hvor mye skal du ha får dem da? Jeg får se når jeg først får dem.. Hvor handler du fra daniel? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 jaha.. jeg har fått 3 stk til $75 og 1 til $77 jeg.. Det er med frakt.. Play-asia hadde 2 dagers salg så jeg.. $69.90 for kontrollen, men det var uten frakt, og frakta var vel over $20 om jeg ikke husker feil.. hvor mye skal du ha får dem da? Jeg får se når jeg først får dem.. Du får si i fra! jeg er i allefall intresert!! eventuelt send en pm!! Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jaha.. jeg har fått 3 stk til $75 og 1 til $77 jeg.. Det er med frakt.. Play-asia hadde 2 dagers salg så jeg.. $69.90 for kontrollen, men det var uten frakt, og frakta var vel over $20 om jeg ikke husker feil.. hvor mye skal du ha får dem da? Jeg får se når jeg først får dem.. Hvor handler du fra daniel? Det var på Ebay.. Endret 2. desember 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå