h3nRIk Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Heisann! Har en kamerat som har en bærbar HP maskin. Som vanlig ble den skrudd av for natten, men den var ikke på noen formtopp da den ble skrudd på. Mapper o.l. var flyttet rundt og språket var byttet til engelsk. Han kan heller ikke skrive æøå på tastaturet. Har kikket på språk og region, men fint lite skjer når jeg endrer alt til norsk der. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å hjelpe den ulykkelige kameraten min? Mvh. Henrik Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Systemgjenoppretting et par dager tilbake + resetting av Windows firewall. Endret 20. oktober 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Bols Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Heisann! Har en kamerat som har en bærbar HP maskin. Som vanlig ble den skrudd av for natten, men den var ikke på noen formtopp da den ble skrudd på. Mapper o.l. var flyttet rundt og språket var byttet til engelsk. Han kan heller ikke skrive æøå på tastaturet. Har kikket på språk og region, men fint lite skjer når jeg endrer alt til norsk der. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å hjelpe den ulykkelige kameraten min? Mvh. Henrik Alt+Shift for å bytte språk tilbake...? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Systemgjenoppretting et par dager tilbake + resetting av Windows firewall. Kan jeg spørre hva firewallen har å si i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå