Deadringer Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Basukh, jeg og L4r5 sitter nå hjemme i kjellerleigheten til bazukh og undertegnede og kjører i oss løvbiffen bazukh har laget. Og gud som den jenta kan løvbiff. Vi(alle med unntak av L4r5, gud veit hva han har levd på :| ) har levd på tørt brød og nudler ei lang stud, og fyfaen for en opptur! Foodgasm delux! Den jenta kan det her! OMG! OMG! OMG! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Søt OG kan lage mat. Imponerende Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Finn en hobby. Hahahhaha :!: Jeg ler så jeg nesten griner, hahhahahah, overtrøtt og greier. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Søt OG kan lage mat. Imponerende Jeg vet. Flott jente Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kan når jeg vil. Eller noe. Syns dessuten L4r5 skal får cred for innkjøpet av god øl som gjorde kvelden komplett. Og Nyhus for hans vaskeskillz i dag Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kan når jeg vil. Eller noe.Syns dessuten L4r5 skal får cred for innkjøpet av god øl som gjorde kvelden komplett. Og Nyhus for hans vaskeskillz i dag Jeg vaska i går også O.o Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dine vaskeskillz generelt da? Men typ. I går ba jeg deg vaske opp, i dag var du kjempeflink og snill og gjorde det helt frivillig Flinkis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå