Gå til innhold

Ta teori 1 år før og ta oppkjøring 1 år senere...går det?!?

MercedesMotor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen, håper det ikke skjer med meg :no:

Kan ikke se på det som noe problem. Du har muligheten for å ta mellom 28 og 34 oppkjøringer (alt etter om du allerede er 18 når du tar teorien, eller du tar den 6 måneder før du fyller 18), og klarer ikke du det, kan du spørre deg selv om du har noe på veien å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Når det er 6 måneder igjen til du er 18 kan du ta teoriprøven, ikke før. Du må også ha sendt inn søknad om å få førerkort (gjøres ofte på trafikkalt grunnkurs, eller kan gjøres på nett dersom du ikke har førerkort fra før). Når du har tatt teoriprøven må du ta oppkjøringen innen 3 ÅR, ellers må du ta teoriprøven på nytt.

Lenke til kommentar
Når det er 6 måneder igjen til du er 18 kan du ta teoriprøven, ikke før. Du må også ha sendt inn søknad om å få førerkort (gjøres ofte på trafikkalt grunnkurs, eller kan gjøres på nett dersom du ikke har førerkort fra før). Når du har tatt teoriprøven må du ta oppkjøringen innen 3 ÅR, ellers må du ta teoriprøven på nytt.

Oja...nå skjønner jeg sammenhengen her :thumbup: Har sendt inn søknad om å få førerkortet, da jeg hadde trafikalt grunnkurs... så da trenger jeg ikke å gjøre det igjen.

Takk for svar :)

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...