MercedesMotor Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei, jeg lurte på om jeg kan ta teorien nå uten å måtte ta den på nytt igjen da jeg fyller 18? Er snart 17 år nå så hadde tenkt å ta teorien snart, og ta oppkjøring med en gang jeg fyller 18. Håper på svar... [si ifra hvis du ikke forstår noe] Lenke til kommentar
gxi Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kan ikke ta teorien før 6 måneder før du blir 18, og ja, da kan du gjøre det, og så ta oppkjøring når du blir 18. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kan ikke ta teorien før 6 måneder før du blir 18, og ja, da kan du gjøre det, og så ta oppkjøring når du blir 18. 6 måneder ja.... halvt år før... det er jo greit det å... Takk for svar Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 bestått teoriprøve varer vel i 2 år, så teknisk sett kan du ta teorien når du er 18 og ta lappen når du er 20... mener den varte i enten 2 eller 5 år Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 bestått teoriprøve varer vel i 2 år, så teknisk sett kan du ta teorien når du er 18 og ta lappen når du er 20... mener den varte i enten 2 eller 5 år 3 år. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ..så altså hvis jeg ikke består oppkjøring i løpet av de 3 åra fra den dagen tok teorien så må jeg ta teorien på ny? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ..så altså hvis jeg ikke består oppkjøring i løpet av de 3 åra fra den dagen tok teorien så må jeg ta teorien på ny? Stemmer. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 faen, håper det ikke skjer med meg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 faen, håper det ikke skjer med meg Kan ikke se på det som noe problem. Du har muligheten for å ta mellom 28 og 34 oppkjøringer (alt etter om du allerede er 18 når du tar teorien, eller du tar den 6 måneder før du fyller 18), og klarer ikke du det, kan du spørre deg selv om du har noe på veien å gjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 .. og sansynligheten er stor for at man kan teorien ganske godt etter 20 oppkjøringer og prisen for en ekstra teoriprøve er omtrendt ingenting i forhold til det man har betalt fra før uansett. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Kan jeg ta teorien nå, og ta lappen 1 år senere? Er 17 år snart, er jo greit å bli ferdig med det vanskligste. Eller er det 6 mnd. før? Ble litt 'confused' ?!?! Endret 21. oktober 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
gxi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Når det er 6 måneder igjen til du er 18 kan du ta teoriprøven, ikke før. Du må også ha sendt inn søknad om å få førerkort (gjøres ofte på trafikkalt grunnkurs, eller kan gjøres på nett dersom du ikke har førerkort fra før). Når du har tatt teoriprøven må du ta oppkjøringen innen 3 ÅR, ellers må du ta teoriprøven på nytt. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Når det er 6 måneder igjen til du er 18 kan du ta teoriprøven, ikke før. Du må også ha sendt inn søknad om å få førerkort (gjøres ofte på trafikkalt grunnkurs, eller kan gjøres på nett dersom du ikke har førerkort fra før). Når du har tatt teoriprøven må du ta oppkjøringen innen 3 ÅR, ellers må du ta teoriprøven på nytt. Oja...nå skjønner jeg sammenhengen her Har sendt inn søknad om å få førerkortet, da jeg hadde trafikalt grunnkurs... så da trenger jeg ikke å gjøre det igjen. Takk for svar Endret 22. oktober 2007 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå