fluff Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Halla! Har en mybook ekstern harddisk, og prøvde å koble den opp til PS3'en, men det gikk ikke an å få frem noen av filene. Jeg er alt i alt ganske grønn på dette med PS3 og eksterne harddisker. Hva gjør jeg for å spille av filmer og lignende fra harddisken? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hardisken må være formatert som fat32 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Høyreklikk og så formatere til fat32 bare da? Eller må den være sånn fra man kjøper den? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Alle eksterne harddisker blir levert med FAT32 som filsystem og det er det ps3en bruker. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Fant ut at min også var FAT32. Men da er det jo rart at jeg ikke kan åpne den på PS3'en? Hva mer trenger jeg? Linux? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du må trykke på trekant på harddisk ikonet og velge "vis filer" eller noe sånt. Da kommer alt opp Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hvis du skal convertere fra NTFS til FAT32 bruk dette programmet: http://www.download.com/CompuApps-SwissKni....html?tag=lst-1 Bare vær klar over at det kan ta sin tid, måtte sta over natten hos meg da jeg converterte min harddisk på 320 gb. Merk også at du burde ta backup av alt du har på harddisken før du begynner converteringen. Endret 21. oktober 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Tusen takk for hjelpen. Fikk åpnet den nå på PS3'en. Men er jeg den eneste som synes det er litt fattig at PS3 ikke har støtte for avi. filer? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Nei det er du ikke alene om, men her har du er kjekt program som konverterer filmer, slik at du kan se de på PS3en din PS3 Video9 Endret 21. oktober 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil så likte ikke windows xp .avi filer heller når xp kom ut. Måtte fjerne no greier i registeret for i det hele tatt å få sletta dem... Correct me if i'm wrong! Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Tusen takk! For et meget hjelpsomt forum vi har fått igang her! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nei det er du ikke alene om, men her har du er kjekt program som konverterer filmer, slik at du kan se de på PS3en din PS3 Video9 Jeg bruker også PS3 Video9 men jeg liker ikke dette programmet, jeg får ikke lagt til filer i en liste slik at programmet automatisk convertere neste fil på listen r det er ferdig med å convertere en fil. Er det noen måter å få til dette på, eller fines det andre programmer som kan dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå