Nutjob Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei. Jeg sendte mail ang. bestilling av varer til mxnorge for 3 dager siden, har etter dette purret på mail 1 gang.. Ingen svar enda, hva skjer med at de ikke svarer? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er helg idag. Og da hjelper det lite å purre Ellers har de vert trege med meg også.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er helg idag. Og da hjelper det lite å purre Ellers har de vert trege med meg også.. jeg fikk svar fra mxnorge nå! Hehe, rart tidspunkt, men men..bra av mxnorge på jeg si! Lenke til kommentar
dosk101 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er helg idag. Og da hjelper det lite å purre Ellers har de vert trege med meg også.. jeg fikk svar fra mxnorge nå! Hehe, rart tidspunkt, men men..bra av mxnorge på jeg si! Mxnorge siden fungerer ikkje hos meg lengre... Fungerer den hos noen av dere? Lenke til kommentar
V36a Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er helg idag. Og da hjelper det lite å purre Ellers har de vert trege med meg også.. jeg fikk svar fra mxnorge nå! Hehe, rart tidspunkt, men men..bra av mxnorge på jeg si! Mxnorge siden fungerer ikkje hos meg lengre... Fungerer den hos noen av dere? Ja, jeg har et noe lignende problem med MX Norge selv. Dog, det har nok gått litt lenger mellom svar. Jeg bestilte og betalte varer fra dem for 11 måneder siden, som jeg _enda_ ikke har fått. Deres unnskyldning har så langt vært at varen har stått i rest hos leverandør, noe jeg aksepterte det første halvåret. Nå har de derimot sluttet å svare, og mistenker at de kanskje har "shitlistet" meg, dog jeg har fremstått som vennlig i all korrespondanse med dem. Sendte dem nettopp enda en purring, med advarsel om at jeg går til advokat dersom de ikke får fingern ut av ræva snart. Ja, jeg er fullt klar over at det vil koste meg langt mer enn det smaker, men nå har det gått så langt at det er mer snakk om prinsipp enn noe annet. Varene trenger jeg ikke lenger, da sykkelen min blir solgt idag (men har da fortsatt bil, så varene skal jeg fanden meg ha likevel - er snakk om et dekal-sett). Frykter at MX Norge er lagt ned nå, mtp at siden deres er ufunksjonell, og de ikke har svart på mine siste 2-3 mailer, men de har da fortsatt plikt til å sende ut det de har lovet - med mindre de har blitt slått konkurs, da er det mulig det gjelder andre regler. Men sannsynligheten for at et slikt web-basert firma med et relativt lite lager går konkurs, er vel heller liten. Jeg hadde iallfall ikke klart å slå et slikt firma konk; jeg driver selv et par småbedrifter. Vil med dette advare folk om å styre unna MX Norge. Det er mulig at akkurat jeg er et ekstremtilfelle av kundeneglisjering, men jeg tviler. Hilsen V Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 MXNorge er dessverre lagt ned. FTP serverens dem's er tomme. http://www.mxnorge.com/ Saken er at hun har solgt firmaet... de som kjøpte det rota det til for seg med å ikke følge opp slike bagateller som kunder, delebestillinger og greier... Men nå har jeg hørt rykter om at hun skal begynne en ny nettbutikk... Jeg vet ikke noe om navn, når eller hvor... men hun skal tydeligvis satse adskillig mer på alle typer to- hjulinger og mer utstyr... og ikke bare for cross/ enduro etc... Skal melde fra så snart jeg hører noe mer... Jeg trenger i alle fall en butikk som driter ut konkurentene på pris og leveringstid... Sist jeg skulle handle så klarte de å skaffe meg c- stempel og alt tilbehør som toppend kit og lagrene før min lokale forhandler klarte... og til nesten 1/2 pris INKL frakt... Savner MX Norge... eller Hun som drev det da... fikk jo svar hele døgnet der... Muligens derfor hun sluttet også... noe med å brenne lyste i begge ender... Men om hun dukker opp igejn, så får hun en trofast kunde her. Kilde: http://www.bike.no/forum/thread.php?t=2347 Lenke til kommentar
V36a Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det var da som f***. Jaja, lite å gjøre med det. Får vel ikke svar om jeg så sender en horv advokater på dem, så det beste er vel antagelig å glemme hele saken, og heller sjekke ut nettbutikker litt grundigere før jeg handler. Takk for at du postet info'n! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå