Gumpen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette er et ganske simpelt spørsmål, men siden den siste konsollen jeg hadde var en xbox, er jeg ikke helt kjent med det angående minnekortet. Så siden den nye versjonen kommer uten minnekort et eller annet...betyr det at jeg ikke kan lagre spill? "caution, all offence comments will be shot" Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Neida, den kommer jo med harddisk. Er bare det at du ikke kan stappe inn forskjellige minnekort som sd kort osv.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Riktig som Dr3as sier. Den gamle ps3en har minnekortleser som kan lese minnebrikkene på bildet under. Det har ikke den nye. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 så hva er da vitsen med slike minnebrikker?..unnskyld at jeg spør Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 vel enten for å lagre ting på dem, eller se bilder og lignende som du har på minnekortet. Catch my drift? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 skjønner...takk for den folks...så jeg ser at det egentlig ikke haster med å skaffe 60 gig versjonen, å at jeg like så greit bare kan vente med 40 versjonen...eller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Framvisning av bilder? Enkel måte å flytte media fra en pc f.eks... Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 De fleste kameraer bruker jo slike minnebrikker, så hvis du hadde hatt lyst å se bildene på tv'en rett fra kamera er det jo greit. Hvis du ikke har behov for minnekortleseren, bakoverkompabilitet for ps2-spill, 4 usb-utganger eller de 20 ekstra gigabytene er det bare en ting å si: Løp og kjøp billigversjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå