HowCome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg har en bra MP3-spiller, men ofte tar jeg ikke med meg denne. Det jeg da ønsker, er å kunne "erstatte" den med en bra musikkmobil. Da lurer jeg, hvilken bør jeg kjøpe? Ønsker helst en Walkman mobil ettersom at hastigheten på Sony Ericsson mobiler er mye raskere enn Nokia mobilen jeg har nå (6280)... men gir disse grei lydkvalitet til en tur på bussen? Og helst en mobil under 3000/3500... Og det som i hvert fall er viktig, er en god musikkspiller mtp. interface! Lett å velge sanger, spole/stoppe/pause, velge annet album etc... Walkman menyene er fine på dette, men alle mobiler taes i mot med tips! Og hastighet i menyene er viktige.. Nokia 6280 er råtten der. Endret 20. oktober 2007 av above_trutth Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Sony Ericsson w300i er en Walkman mobil fra Sony Ericsson som ikke koster mer enn 1500,- Det sier seg selv at Walkman mobiler har god MP3 spiller dette gjelder også med w300i Ta enn titt på den rundt om kring. Jeg tror det er mobilen for deg Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 TV2 hjelper deg tester musikkmobiler: MUSIKKMOBILER Testvinner? LINK Denne har 4GB internminne, men ikke mulighet for minnekort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå