Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Lux støvsuger - dørsalg


Anbefalte innlegg

Noen som har kjennskap til Lux støvsugere, som selges av dørselgere. Etter en overbevisende støvsugingsrunde i stua av selgeren i dag, lot vi oss overbevise. Den kosta flesk - 14.630 kr for en Lux standard versjon.

 

Kan den virkelig være verdt så mye. Det var riktignok teppebanker og ditto banker for møbler med.. Er vi blitt lurt. Bør vi benytte oss av angreretten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har kjennskap til Lux støvsugere, som selges av dørselgere. Etter en overbevisende støvsugingsrunde i stua av selgeren i dag, lot vi oss overbevise. Den kosta flesk - 14.630 kr for en Lux standard versjon.

 

Kan den virkelig være verdt så mye. Det var riktignok teppebanker og ditto banker for møbler med.. Er vi blitt lurt. Bør vi benytte oss av angreretten.

Hæ ? 14000 kr for en støvsuger ? Da bør en operatør følge med på kjøpet..hehe..har en støvsuger til 300kr,og den funker fint som f...

Lenke til kommentar
Du kunne fått en brukanes bil for den prisen! :whistle:

 

Ja, ikke sant? :blush:

Ingen som har erfaringer med denne type støvsuger? Jeg spør fordi dette gikk litt vel raskt.. og vi vurderer bruke angremuligheten. Selger nevnte ikke angreretten, og det gjorde jeg han obs på at han var pliktig til å gjøre.

 

Ellers tror jeg nok at dette er en flott suger med ekstra filter og greier, godkjente av astma og allergiforbundet i de nordiske land, var det sagt. Svært så effektiv å få fjerna hundehår og smuss fra teppen og møbler, ser det ut for. Også en finesse med utblåsing -eks blåse lauv og skit av altanen, kanskje, -tørke støvler, nevnte han også.

Lenke til kommentar

Faren min hadde en sånn en i flere år. Jeg synes ikke den var verdt pengene, på langt nær. Alt det raffe ekstrautstyret blir ikke brukt av de fleste, og sugeevnen taper seg på denne, som på alle andre støvsugere. Etter et par år sugde den, bokstavelig talt, sammenlignet med Voltaen jeg kjøpte for et par- tre lapper.

Det er lurere å kjøpe en skikkelig støvsuger, og heller bytte den ut litt oftere.

Lenke til kommentar
Faren min hadde en sånn en i flere år. Jeg synes ikke den var verdt pengene, på langt nær. Alt det raffe ekstrautstyret blir ikke brukt av de fleste, og sugeevnen taper seg på denne, som på alle andre støvsugere. Etter et par år sugde den, bokstavelig talt, sammenlignet med Voltaen jeg kjøpte for et par- tre lapper.

Det er lurere å kjøpe en skikkelig støvsuger, og heller bytte den ut litt oftere.

 

Alle kommentarer mottas med takk.

Må samle opp her for en rask avgjørelse i løpet av helga, slik at selger kan kontaktes før han forlater stedet. Ja, det var 2 menn som kom på døra her. Selvfølgelig skal begge ha sin lønn, og det koster også å bo borte mens man er på disse selgerrundene. Slik blir støvsugerne så dyre, tenker jeg.

Endret av kig
Lenke til kommentar

hadde selv besøk av en luxselger for noen år siden, han insisterte på å demonstrere støvsugeren selv om jeg sa at jeg aldri kom til å kjøpe en så dyr suger. Så jeg tenkte ok, demonstrer i vei å det gjorde han, støvsugeren funket faktisk skikkelig bra, men man blir litt lurt av di små posene å koppene dem fyller med støv... Da han var ferdig å jeg sa til han at jeg fremdeles ikke skulle ha den, ble han skikkelig sur å frekk, han prøvde å forklare meg hvor dom i huet jeg var som ikke kjøpte osvosv, hadde mest lyst å gi han en midt i planeten. Men støvsugerkjøp ble det da ikke :p

 

Nei styr unna å kjøp deg sentralstøvsuger om du har mulighet for det:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var faktisk en Luxselger på midten av 90 tallet.

Solgte da 790 som er den som annonseres på Finn.no.

Den kostet da 5990,- rein. dvs uten teppebanker osv.

Maskinen er veldig bra, og det er faktisk ikke noe juks

med demonstrasjonen.

 

Du må nok opp i ca 5000,- for en skikkelig Miele eller noe annet som kan måle seg med dette.

Allikevel må jeg ok si at mer enn 14k er skikkelig drøyt. Personlig hadde jeg ikke kjøpt den for å

si det slik.

Lenke til kommentar
14 000,- for en støvsuger? Svindel!

 

 

Bedre å bruke halvparten på en god sentralstøvsuger, slik at støvluften blir sugd ut av huset og ikke rundt i rommet.

 

Da blir inneklimaet bedre! og økonomien...

 

:thumbup:

 

Sentralstøvsugere blåser ikke støvet ut, men oppi en diger pose.

 

Tror du alt støvet blir liggende i posen??

 

Det finnes mye veldig fint støv som går rett gjennom ALLE støvsugere! Støv og andre mikroskopiske ting..

 

Dette går rett ut i luften og er ikke sundt for oss å puste i..

 

Derfor får man mye bedre inneluft ved bruk av sentralstøvsuger..

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...