kalle kanutt Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Går det å innstille kameraet (eos 400d) slik at dato kommer med på bildet. Har kun fått med dato når jeg har printet ut og valgt dette. Det ble ikke med dato når jeg fremkalte i fotobutikk. Ikke alle bilder jeg ønsker dato på, men noen ganger er det greitt å tidfeste bildet i papirformat, da jeg fortsatt setter en god del bilder i album på "gammelmåten". Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 tror ikke det er mulig på noen dSLR kamera, du må nok legge til dato manuelt før du leverer bildene til kopiering Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Finns jo programmer som går gjennom bilder og legger til dato osv. Leter du litt finner du sikkert ett som henter ut dato ifra EXIF-info. Lenke til kommentar
kalle kanutt Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Takk for svar, selv om det ikke var det jeg håpet på. Får se om jeg ikke finner noen programmer som kan hjelpe. Bruker Photoshop elements, men der tror jeg ikke det er noen slik "hurtig"-funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå