Korpmettaren Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har på følelsen at det er en del gode tegnere her på forumet, og lurer på om det er noen som driver å tegner grafitti her? Har selv holdt på med dette noen år, men føler jeg ikke klarer å bli noe bedre. Lenke til kommentar
Tolsky Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Å det var på tide med en graffititråd her på forumet jeg har også holdt på med dette i ca et års tid, men det går for det meste i skisser hjemme, fremfor malerier på gata Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja jeg driver også for det meste på papir. Mye billigere hehe. Men selv er jeg med i HSA (hard smoking alliance). Kanskje få se å lagt ut noen skisser som jeg har lagd. Men har ikke tid nå. Hvordan type grafitti lager du da Tolsky? Lenke til kommentar
trond-ruben Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du blir bedre jo mer du øver da kompis Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Man blir jo det, men føler jeg er kommet til et punkt hvor jeg ikke klarer å utvikle mer avanserte bokstaver. Er ikke noe flink på figurer ol. Så går for det meste bare i ren bokstaver. Driver nå å lærer meg å tegne manga, så får prøve å utvikle det inn i grafitti. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har selv drivd med grafitti på papir i 5-6 år. Gjort litt grafitti ute også Med trening blir man bedre. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) En skisse som jeg nettopp lagde på vei til en bursdag i bilen.. lagd på kort tid, men ble ikke så værst heller Endret 28. oktober 2007 av conzeed Lenke til kommentar
stephen89 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) sorry asså, men den der var utrolig dårlig. lær deg å bruke 3D Endret 7. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 nå har ikke jeg peiling på grafitti men jeg synes skissen så ganske bra ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 sorry asså, men den der var utrolig dårlig. lær deg å bruke 3D Men som han/hun skriver, så er det kun en skisse da Synes det ser ut som et lovende opplegg.. Men skriften er ikke helt etter min smak. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Stemmer det Egilanso. Var en 'rask' skisse som jeg lagde i bilen.. Type skrift liker du? Ikke flere som holder på med dette her? rart... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kjenner en som tegner grafitti på ark hele tiden, kan spørre om han vil legge ut noe. Og kanskje gi deg noe tips/råd som får deg videre. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ikke flere som holder på med dette her? rart... Garantert, men det er kansje ikke så mange som driver på med grafitti som stikker inn på dette forumet. Du kan jo sette en link til denne tråden i signaturen din, så får du se om flere personer finner denne tråden . Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 sitter og skribler i bøkene mine en del. Men ikke noe dere får se. (grunnet jeg ikke kan laste det opp og at det er dårlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå