Bytex Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Dette er det rareste jeg har vært med på. Her går jeg i butikken, og kjøper boksen, fordi jeg er redusert til mobiltilkobling for internett og får max 10-12kps på nedlastinger. Det er 2 DVD'r i pakken. Begge inneholder masse digre 1.5GB filer som heter disk1_1.sid, disk1_2.sid osv Putter i den første, så installerer Steam. Og that's it. Det er ingen kjørbare filer annet enn steam-oppsettet. Oki så har jeg steam-konto. Skriver inn aktiveringskey for OB, så dukker alle spillene opp som uninstalled. Så begynner faenskapen å LASTE NED alle spillene! Hvordan i svarte får jeg installert dem fra DVD'ne? Kjøpte ikke 2 DVD'r bare for å måtte vente i 340 timer for å laste ned spillene likevel. Hjeeelp. Endret 20. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Den laster ikke ned, den bare oppdaterer spillene. Det tar dessverre litt tid, mye tid med mobilnettet ditt er jeg redd... :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei, jeg fant ut av det..først ville den ha steam installert. Så måtte jeg starte setup.exe enda engang og velge "Reinstall". DA fikk jeg lov å installere fra DVD'ene. Ingenting av dette kommer selvsagt frem i den patetiske dokumentasjonen som følger med spillet. Den oppdaterte Portal og Ep2 men det er bare små oppdateringer ift hele spillet. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sleit også med dette. Var ikke akkurat enkelt å skjønne med en gang. Først installerte den Steam, oppdaterte, og så kunne jeg ved å dobbeltklikke "setup" på DVD-en få innstallere spillene rett fra DVD-en. Dårlig med dokumentasjon, men men.. det gikk bra til slutt Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Satt med den samma irritasjon som deg dimdal. Sitter nå her med ISDN linje atm, med max 8.0kb/s. Trudde jeg skulle vaffal slippe den oppdatering, siden jeg innstallerte det gjennom DVD. Evnt, den updatingen skulle ligge inni i filen. Men der tokk jeg feil. Stikker til en kamerat som har bedre linje og få lastet ned den updaten der. Gidder ikke å sitte i flere timer, for å få laste ned en liten oppdatering. "-.- Endret 25. oktober 2007 av Stifi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Tok ikke flere timer å få den lille oppdateringen der faktisk selv om jeg også har bare 8-10kps for tiden. Den er ikke særlig stor. Men det jeg protesterte villt på her i starten, er at setup-fila på CD-en KUN installerer steam og ingenting annet. Så får man opp Portal, TF2 og alle HL2-spillene inne i steam. Siden jeg ikke visste at jeg skulle starte Setup ENDA en gang, så velge Reinstall (det sto ingen steder) for å installere alle spillene fra DVD'ene, begynte bare steam å laste ned HELE spillene fra 0%. Måtte inn på support-forumet til Valve, der "how to install orange box from CD's" var en av de mest stilte spørsmålene. Elendig dokumentasjon kalles det. Endret 25. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg installerte mitt Orange Box spill idag og da skjedde følgende slikt: Det var tydeligvis ingen autorun, så jeg måtte utforske min datamaskin, utforske dvd rommen, og klikke på setup fila på dvd 1, jeg hadde Steam installert fra før av, installerte spillet. Han KOPIERTE filer fra dvd rommen til PC-en først, og SÅ lasta han ned oppdaternger fra steam, som gikk ikke mer enn 5 min. Og da var det bare å spille Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jau, det skjer bare hvis du ikke har Steam installert fra før. Noe jeg ikke hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå