Yahoo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei, sitter nå å gleder meg til brann kampen, men så kommer plutselig denne meldingen opp på skjermen: "Conax contitional access: Ingen adgang". hva kan problemet være?? jeg burde hatt tilgang da jeg har familiepakken. så vidt jeg vet så skal tv2 sport være inkludert. (hadde kanalen for en halv time siden) Noen som har peiling? Haster ettersom brann kampen begynner klokka 18.55.... Endret 20. oktober 2007 av Yahoo Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 TV2 sport må du betale for, den følger ikke med i noen av pakkene. Ring 06090 så kan du kjøpe den Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 OK takk for at du svarte så raskt. de var ganske så ubarmhjertige så kuttet kanalen akkurat i dag, men jaja. da blir det naboen neste... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/main.do?tre...p;progId=129233 99,- kroner... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 OK takk for at du svarte så raskt.de var ganske så ubarmhjertige så kuttet kanalen akkurat i dag, men jaja. da blir det naboen neste... Det at de kuttet kanalen gjør de ofte. Når kamper o.l begynner så blir den kuttet. Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 OK takk for at du svarte så raskt.de var ganske så ubarmhjertige så kuttet kanalen akkurat i dag, men jaja. da blir det naboen neste... Det at de kuttet kanalen gjør de ofte. Når kamper o.l begynner så blir den kuttet. Det er 3-4 minutter gratisvisning på hver enkelt TV2 Sport kanal hver dag. Dersom man zapper gjennom TV2 Sport kanalene så vil det se ut som alle er inkludert i abbonementet siden man må se mer enn 3 minutter før bildet blir borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå