Gå til innhold

Leveranse av bredbånd og ip telefon

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Bestilte bredbånd og ip telefoni fra ventelo for en stund tilbake, husker ikke nøyaktig hvor lenge. Fikk så først et installasjons brev hvor det stod at bredbåndet nå var montert og skulle fungere, samt ip telefonen skulle virke. Problemet var da at ventelo hadde klart å opprette bredbåndet på feil adresse! (gammel adresse, og ikke den nye vi hadde flyttet til). Ok det skulle ta en 5-6 dager å fikse opp i, og etter en og en halv uke kommer det et brev med flytting av bredbånd til vår nye adresse. Denne gangen bommet de bare med ett hus, og hadde satt installasjonsdato til naboens hus. De skulle selvfølgelig rette opp i dette så snart som mulig når jeg ringte inn og gjorde dem oppmerksom på dette. Det er over en uke siden nå, og har enda ikke hørt noe. Ringte inn igår, men da var leveranse avd stengt. Ok greitt, men det så ikke ut som det hadde skjedd så mye med saken ifølge konsulent, og skulle ta det med leveranse avd dagen etterpå og gi meg tilbakemelding, noe jeg ikke fikk. Så tenkte jeg at jeg kunne da bruke ip telefonen om ikke annet mens jeg venta, siden jeg låner naboens nett imellomtiden. Ip telefonen fungerte vel og merke, men de hadde gitt meg nytt nummer, noe jeg ikke skulle ha. Var veldig klar på at jeg skulle portere mitt gamle nummer (som fortsatt virker på gammel adresse). I tillegg til dette klarer de også å feil fakturere meg med 400kr

Nå er jeg dritt lei hele selskapet, og lurer på om det er noen hjemmel i en eller annen lov som gjør at jeg kan gå fra avtalen? Angrefristen er gått ut, så kan ikke bruke den lenger. Tenker da på om det er mulig å gå fra avtalen grunnet mislighold fra ventelo sin side eller lignende ?

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...