-Tommy Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Først og fremt må jeg si at jeg ikke visste hvor jeg skulle legge denne posten. Men saken er at jeg har planer om å bytte bredbånd, men har fått regning fra NGT for bredbånd, dette er en regning for 3 måneder frem i tid. Så jeg er lite fristet på å betale denne for å vente 3 måneder til jeg forandrer bredbånd. Så kan jeg bare ringe NGT og si at jeg ikke vil fortsettte å være kunde hos de og slippe å betale regningen? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Først og fremt må jeg si at jeg ikke visste hvor jeg skulle legge denne posten. Men saken er at jeg har planer om å bytte bredbånd, men har fått regning fra NGT for bredbånd, dette er en regning for 3 måneder frem i tid. Så jeg er lite fristet på å betale denne for å vente 3 måneder til jeg forandrer bredbånd. Så kan jeg bare ringe NGT og si at jeg ikke vil fortsettte å være kunde hos de og slippe å betale regningen? Du må sjekke om du har bindingstid, og hva som er evt. oppsigelsestid på abonnementet ditt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvordan kan jeg finne ut det? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvordan kan jeg finne ut det? Lese kontrakten mellom deg og NGT. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvordan kan jeg finne ut det? Lese kontrakten mellom deg og NGT. Alternativt rett og slett kontakte NGT og spørre. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg jobber i et inkassofirma, og vil råde deg til å betale regningen før den går til inkasso, eller i hvert fall finne ut om du skal betale eller ikke før regningen går til inkasso. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er nok bare å betale, så får du penger tilbake etter oppsigelse av abonnementet. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Eller, hvis du er helt sikker i din sak, at du ikke trenger å betale, så ikke betalt. En den enkleste metoden er som nevnt av Sol79 ovenfor. - ciao Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Ok, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå