Kaggen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei Kan man bruke e-mail-kontoen på fronter til annet enn å sende til lærere og elever? Når jeg skulle registrere meg på facebook, stod det nemlig at man skulle bruke skole-emailen til å få bekreftelses-mail om man hadde det.. Jeg skrev inn fronter mail-adressen, men har ikke fått mailen enda.. Er det jeg som er for utålmodig eller funker det rett å slett ikke? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Skulle gjerne hatt svar ganske kjapt! Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Mener frontermailen må konfigureres mot en "ekte" mail. Slik at frontermailen på en måte blir en plass der hvor du samler alt. Læring, dokumenter innleveringer post - ett skrivebord på nettet om man vil Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Mener frontermailen må konfigureres mot en "ekte" mail. Slik at frontermailen på en måte blir en plass der hvor du samler alt. Læring, dokumenter innleveringer post - ett skrivebord på nettet om man vil Ok. Men kan jeg få mottatt bekreftelsesmailen fra facebook på noen måte? Har nå sendt mail til facebook om jeg kan få endret email adressen jeg oppga til en gmail adresse. Tar visst litt tid for dem å svare, men hva skjer visst jeg prøver å registrere meg på nytt bare med en annen email? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå