RogueAlien Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg sitter med en gammel pc mens jeg venter på en ny strømforsyning til min nyere pc. Denne har jeg et eldre GeForce 4 440mx agp kort i men jeg kan ikke lenger finne noe drivere til den på nvidia sine sider. Har noen peiling på hvor jeg kan få tak i drivere til dette kortet? Jeg har søkt på google men det ble bare rot og jeg fant ikke ut av noe.. Ø Endret 21. oktober 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 XP med SP2 har drivere til kortet. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) XP med SP2 har drivere til kortet. Jeg har noen Nvidia drivere installert som kanskje skaper problemer. Så da burde jeg bare avinstallere de og la windows ordne det selv? Endret 20. oktober 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Problemet nå er jo at ting går tregere og jeg trenger sannsynlig en driver fra nvidia av eldre art som er kompatibel med GeForce 4 440mx kort. Så hvis noen vet om noen sånne så vær så snill og gi meg en link. EDIT: Nå tror jeg faktisk jeg fant den nødvendige driveren alikevel. Men den lå under Legacy.. Får håpe denne fungerer bra. Endret 20. oktober 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 XP med SP2 har drivere til kortet. Jeg har noen Nvidia drivere installert som kanskje skaper problemer. Så da burde jeg bare avinstallere de og la windows ordne det selv? Ja, det bør du gjøre. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 prøvd å trykke på "Automatically find drivers for my NVIDIA products" ? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 prøvd å trykke på "Automatically find drivers for my NVIDIA products" ? Nei men nå har jeg funnet den rette driveren, tror jeg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nvidia har fjernet en del kort fra de nyeste driverene ja, så man må gå litt tilbake i arkivene om man har et eldre kort. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Vel jeg fant drivere som passet men det viste seg at jeg måtte bare bytte til et annet svakere kort, antakelig pågrunn av mangel på strøm. LØST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå